Enja Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 har nett vert inne på dataen og set på lokaler i stavanger, såg litt på Nattvegs minde , er det noen som har vert der som kan fortelle litt om plassen?? eller vet om noen andre fine lokaler ?? Enja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjurf Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Heisann Nattvigs Minde ligger på en liten øy rett utenfor oljemuseumet. Det er en gammel og fin plass. Men du må selv stå for frakt av gjester med båt. Jeg har hørt mye skrøyt av plassen, men ville ikke ha giftet meg der selv. Sola Strand Hotell ligger jo flott til og de lager veldig god mat. Vertshuset Ytraberget ligger på vei ut til sola og er veldig flott. Vertshuset leies nå ut til slike arrangementer. Utrolig koselige lokaler. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Følgende plasser som jeg kan anbefale eller som jeg vet om er: Hummeren Hotell - vi skal ha festen der Viste Strand Hotell Skipper Worse (har aldri vært der selv) Hjorthuset er anbefalt her inne Handelens Hus Bølgen og Moi - dyyyyrt, men godt Sør-Hidle - der tar de kun imot større selskaper, f.eks. brylluper - husker ikke navnet på plassen i farten - men skal være perfekt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei hei!! Jeg har selv vært i selskap på Natvigs Minde, og må si at dette er ingen dum plass for ett bryllup. Det er cc catering i Stavanger som står for mat og drikke. Flor og Fjære på Sør Hidle tar ikke imot brylluper mere. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #5 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei Ta en telefon me bryllups musikkere hvis det er noen som vet om lokaler det er de. lykke til Tore Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå