AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #61 Skrevet 8. november 2014 Hvorfor er ikke hun sexy? Hun har på seg sexy undertøy, sexy hår og ser selvsikker ut. Jeg er jente og er ikke lesbisk, er selv tynn, men en må ikke være slank\tynn for å være sexy. Anonymous poster hash: 5bb08...407 Jeg tiltrekkes ikke av tykke mennesker derfor er hun ikke sexy for meg. Det burde ikke være vanskelig å forstå, det burde være helt akseptabelt å skjønne at ikke noen tiltrekkes av tykke mennesker. En blir ikke automatisk sexy av sexy undertøy, det hjelper ikke hvor mye hun prøver: jeg finner hun ikke sexy. At du har trekt for det og mener alle må synes hun er sexy bare pga undertøy og hår får være ditt opplegg, men jeg finner ikke noen med bmi på 12 sexy heller om de har aldri så fint undertøy på seg. Hun har en langt mer overvektig kropp enn hva jeg ønsker å ta på.Anonymous poster hash: 1e374...6a4 3
Toxicwonderland Skrevet 8. november 2014 #62 Skrevet 8. november 2014 Synes det er ganske sykt at noen får seg til å kalle hun tykk?! Nå er jo bildet bort, men hun på bildet har/hadde jo ikke noe flesk som "tøyt" ut noen steder. Det er jo det som definerer det å være tykk - at man har synlig flesk utenpå (og inni forsåvidt) kroppen? Spør du meg blir det for dumt å kalle en helt normalsized kvinne for tykk. Er ikke rart at jenter sliter med selvtillitt og selvbilde når enkelte holder på sånn... 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #63 Skrevet 8. november 2014 Synes det er ganske sykt at noen får seg til å kalle hun tykk?! Nå er jo bildet bort, men hun på bildet har/hadde jo ikke noe flesk som "tøyt" ut noen steder. Det er jo det som definerer det å være tykk - at man har synlig flesk utenpå (og inni forsåvidt) kroppen? Spør du meg blir det for dumt å kalle en helt normalsized kvinne for tykk. Er ikke rart at jenter sliter med selvtillitt og selvbilde når enkelte holder på sånn... En kan vel heller stille spørsmål som Er det rart at vi har et enormt fedme problem her i landet når kvinner som selv ser slik ut kaller seg selv tynn? Når andre i tråden kan beskrive denne damen som tynn? Om en har så pass hallusinasjoner at en kan se en tynn kvinne på det fotoet så trenger en medisiner. Anonymous poster hash: 1e374...6a4 4
Toxicwonderland Skrevet 9. november 2014 #64 Skrevet 9. november 2014 En kan vel heller stille spørsmål som Er det rart at vi har et enormt fedme problem her i landet når kvinner som selv ser slik ut kaller seg selv tynn? Når andre i tråden kan beskrive denne damen som tynn? Om en har så pass hallusinasjoner at en kan se en tynn kvinne på det fotoet så trenger en medisiner. Anonymous poster hash: 1e374...6a4 Hun er jo ikke feit? Jeg vil i alle fall kalle henne normal. Hun ser ut som en frisk, sprek og sunn kvinne! 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #65 Skrevet 9. november 2014 Hun er jo ikke feit? Jeg vil i alle fall kalle henne normal. Hun ser ut som en frisk, sprek og sunn kvinne! Min kone er normal, sunn, frisk og sprek og veier minst 20 kilo mindre og er med på en treningstur i ny og ned. Kall dette der hva du vil men slank er hun i alle fall ikke. Anonymous poster hash: 1e374...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #66 Skrevet 9. november 2014 Hun er jo ikke feit? Jeg vil i alle fall kalle henne normal. Hun ser ut som en frisk, sprek og sunn kvinne! Jeg har faktisk laget en tråd basert på denne på generell debatt Hvorfor er det blitt slik at lubne kvinner kalles for slanke? Fordi jeg skjønner virkelig ikke hva som foregår i deres hoder dere som kan kalle denne kvinnen for slank. Men det jeg begynner å forstå som jeg har sagt før er hvorfor vi er blitt en langt feitere nasjon og hvorfor langt flere får fedmerelaterte sykdommer. Fordi noen hevder at overvektig = tynn. Anonymous poster hash: 1e374...6a4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå