Gå til innhold

Til gutta. Er denne dama sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg som kvinne og svare??

Jeg synes hun her hadde en temmelig sexy kropp ja! Hun har fine kurver, og stråler feminitet i mine øyner. Jeg hadde sett for meg at dersom jeg var mann så hadde jeg likt hennes kropp.

Hadde jeg som kvinne hatt så bra kropp som hun her, så tror jeg at jeg hadde gått mye i helt trange klær, nettopp for å fremheve de feminine og flotte kurvene.

Men hun er nok photoshoppa litt tror jeg, for å få frem kurvene.

Anonymous poster hash: 868db...466
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun ser utrolig bra ut!

Skrevet

Aldri om jeg kunne hatt sex med en så uskarp jente.

Du får be henne montere barberblader på magen sin før dere har sex, da.

Anonymous poster hash: d71c4...4cc

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Slank?

Ikke rart at vi har et fedme problem i landet om dette er det nye slanke.

Anonymous poster hash: 1e374...6a4

Dette. Og det kommer bare til å bli verre med årene ettersom vi eser ut mer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg som kvinne synes denne kroppen var veldig flott..
Men virker som om hun står på en merkelig måte, slik at hodet/ansiktet virker for lite til kroppen :fnise:

Skrevet

Eh frodiger hun ikke. Hun er formfull men slank. Ikke frodig.

Hun er ikke slank, men synes hun er fin selv om hun ikke er det. :)

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er ikke hun sexy? Hun har på seg sexy undertøy, sexy hår og ser selvsikker ut. Jeg er jente og er ikke lesbisk, er selv tynn, men en må ikke være slank\tynn for å være sexy.

Anonymous poster hash: 5bb08...407
  • Liker 2
Skrevet

Eh frodiger hun ikke. Hun er formfull men slank. Ikke frodig.

Selvfølgelig er hun frodig. Hva er galt med det? En må kunne kalle en spade for en spade.

• Liker 3
Skrevet

Synes hun var veldig deilig, i alle fall på bildet. Men enig i at lår og mage kunne ha vært litt mer fit. Synes uansett hun var sexy med delikat undertøy, bra hår og pent ansikt.

Skrevet

Hun er nydelig.

Anonymous poster hash: a10b0...fcb
Gjest Frk. Navy
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men tjaa.. hun var jo fin, men ikke sexy. Syns det er mer sexy med kvinner som er litt mer fit. Ikke at jeg syns hun er tjukk, for det er hun absolutt ikke, men kanskje litt kraftig etter min mening.

Skrevet

Ja det syns jeg. Hun er ikke tjukk iallefall. Man må ikke se anorektisk ut for å være slank

Igjen ,ikke rart vi blir feitere og feitere og flere tar fedme operasjon og langt flere dør som følge av fedmerelaterte sykdommer om du klarer å vri denne damen om til slank. For en syk verden

Anonymous poster hash: 1e374...6a4

• Liker 3
Skrevet

Bifil dame her.

Synes hun var vakker, litt rar posering og blikk på bildet, men hun ser nydelig ut. Fantastisk hår.

Skal jeg pirke så ser hun litt vel kort ut for min smak, men nå har jeg som høy selv veldig sterk preferanse på høye damer. Vektmessig så vil jeg ikke kalle henne direkte slank, men det er en kropp jeg liker og tenner på.

Anonymous poster hash: c7614...91c
Skrevet

Hvorfor er ikke hun sexy? Hun har på seg sexy undertøy, sexy hår og ser selvsikker ut. Jeg er jente og er ikke lesbisk, er selv tynn, men en må ikke være slank\tynn for å være sexy.

Det finnes da folk som synes det. Man har forskjellige preferanser

• Liker 2
Skrevet

Til alle andre: det finnes folk som synes denne jenta er tykk, og man er ikke syk i hodet selv om man synes det. Det er bare en preferanse som noen har. Og det finnes noen som synes ho er slank. Det er også en preferanse. Hva om vi lar folk like det de liker uten å bry oss noe særlig mer om det?

Gjest Coolaid
Skrevet

Flott og fin. Likte formene. Håper hun lukter godt, det er ingenting som er så tiltrekkende og sensuelt som duften av en kvinne....

Skrevet (endret)

Ryddet for bilder med opphavsrett, persondiskusjon og svar til dette. Kommentarer til moderering tas på pm eller ris og ros.

Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
Skrevet

Til alle andre: det finnes folk som synes denne jenta er tykk, og man er ikke syk i hodet selv om man synes det. Det er bare en preferanse som noen har. Og det finnes noen som synes ho er slank. Det er også en preferanse. Hva om vi lar folk like det de liker uten å bry oss noe særlig mer om det?

Det er ikke en preferanse å påpeke at hun er lubben eller slank. En kan syns at hun er lubben og fremdeles være tiltrukket, og grunnen til at vedkommende er tiltrukket kan ha noe å gjøre med at han liker lubne jenter med former, det er en preferanse.

• Liker 3
Skrevet

Dette. Og det kommer bare til å bli verre med årene ettersom vi eser ut mer.

Det er jo ikke helsefarlig med den vekten hun har. Hun er lubben, men å være frodig\lubben trenger ikke å være usunt. Men at hun er slank, er selvfølgelig ikke korrekt.

• Liker 3
Skrevet

link

Anonymous poster hash: 9b180...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...