Gå til innhold

Jeg vil kjøpe meg selvbruning på feelunique! Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske amatør på området og vil gjerne ha en som kan brukes på kropp og i ansiktet. Ønsker et riktig snev av brunhet, ikke bare gyllen farge. Og helst at den går bort på en så bra måte som mulig.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 88537...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

St. Tropez Mousse :)

Anonymous poster hash: 94649...7de
Skrevet

Jeg foretrekker St. Tropez lotion, den "gode gamle" :)

Jeg har prøvd mange, men går alltid tilbake til denne.

Syns den gir best resultat.

Skrevet

Kjøpte nylig St.Tropez spray dark. Fargen blir kjempefin, men du blir svart i ansiktet av den før du får vasket det av. Synes det blir for slitsomt i lengden og ikke kunne sminke seg over den, eller vise seg med den på. Blir dere veldig mørk/svart av moussen og lotionen dere som bruker det?

Anonymous poster hash: ced64...964
Gjest BabyBlue
Skrevet

DENNE er den eneste jeg klarer, blir faktisk brun og ikke orange av den. Den gir en ganske naturlig farge, så for de som vil bli VELDIG brun kan den være skuffende. Anbefaler også å kjøpe en vott (mitt?) som er ment for selvbruningsapplikasjon.

Skrevet

DENNE er den eneste jeg klarer, blir faktisk brun og ikke orange av den. Den gir en ganske naturlig farge, så for de som vil bli VELDIG brun kan den være skuffende. Anbefaler også å kjøpe en vott (mitt?) som er ment for selvbruningsapplikasjon.

Nei jeg vil ikke bli VELDIG brun, men vil få mer enn bare litt glød liksom :) Men tror kanskje jeg går for denne. Hvilken vott bør man bruke da? Og går den vekk "pent"?

Skrevet

Jeg synes den var litt gul i fargen? Er det bare meg? Også er den helt rennende og veldig grisete å ta på, men ser du anbefaler vott, det er sikkert bedre enn hendene som jeg har brukt forløbig. Jeg synes også at det var vanskelig å se hvor man hadde smurt.. bruker du den i ansiktet også?

Anonymous poster hash: e6b5c...3f3

Skrevet (endret)

http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Dark-Tanning-Lotion-236ml

Denne! Er kjempefornøyd! Får ikke skjolder:)

Ser veldig skjoldete ut mens man har den på, men etter man vasker det av, så blir det helt fint!

Anonymous poster hash: fb152...0d6

Hvordan er den i konsistensen? Jeg har den på tube. Klarer aldri å påføre uten at fargen blir skjoldete :/ Endret av Lady
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg synes den var litt gul i fargen? Er det bare meg? Også er den helt rennende og veldig grisete å ta på, men ser du anbefaler vott, det er sikkert bedre enn hendene som jeg har brukt forløbig. Jeg synes også at det var vanskelig å se hvor man hadde smurt.. bruker du den i ansiktet også?

Anonymous poster hash: e6b5c...3f3

Bruker votten fra samme merke :) Brukte den sist om sommeren siden jeg blir ganske mørk i ansiktet i forhold til kroppen, og vil få litt farge uten å steke meg. Bruker ikke selvbruning i ansiktet, der har jeg gått på en smell før... :fnise: Jeg blir ganske gyllen om sommeren, så noen gulfarge merket jeg ikke noe til. Den er ganske flytende ja, tror ikke jeg hadde klart å bruke den med bare hendene. Da ser jeg for meg at mye produkt blir sølt ut i tillegg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei jeg vil ikke bli VELDIG brun, men vil få mer enn bare litt glød liksom :) Men tror kanskje jeg går for denne. Hvilken vott bør man bruke da? Og går den vekk "pent"?

Bruker vott fra samme merke, den går vekk uten at det blir noe særlig dramatisk fading eller skjolding :) Kan ikke si noe om hvordan den går vekk heeelt av seg selv da jeg uansett skrubber kroppen min med en syrebasert skrubb for å fjerne den når jeg går lei.

HER er et blogginnlegg fra en eller annen dame som gir et ganske realistisk bilde av hvordan brunfargen blir (påført på hånden). Det er også en olje som skal hjelpe å bevare fargen, og en for ansiktet, men helt ærlig er produktene for kostbare til at jeg gidder å kjøpe inn hele greia, også bruker jeg den jeg har for sjelden. Men om jeg en dag våkner opp og blir veldig opptatt av å være brun tror jeg nok jeg hadde vurdert det, for liker selve selvbruneren såpass godt at jeg sikkert hadde prøvd flere ting fra dette merket. At det er organisk er heller ikke et minus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...