Gå til innhold

Noen som har erfaring med Clarisonic rensebørste for ansiktet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet

Leste på en blogg at noen anbefalte ClariSonic rensebørste for ansiktet. så vidt jeg har skjønt er denne børsten batteridrevet eller elektrisk og masserer med ansiktsrens i dybden, og skal visstnok rense ansiktshuden 6 ggr mer effektivt enn vanlig rens..

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med den.

Jeg har ikke vært så fin i huden siden før jeg fikk kviser, som 12åring :)

Verdt å prøve!

Gjest Gemini7
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med den.

Jeg har ikke vært så fin i huden siden før jeg fikk kviser, som 12åring :)

Verdt å prøve!

Takk for svar!! det var det bloggeren også skrev. :) Kan du fortelle litt kort om hvordan den funker? Følger det med renseprodukter? Vibrerer/snurrer den? Hvor kan man kjøpe den?

Skrevet

Jeg ville tatt en tur på youtube å kikke der. Jeg brukte nesten en måned på å søke meg rundt etter erfaringer der før jeg kjøpte den.

Jeg endte med Mia2 og fornøyd med den.

Du kan kjøpte et sett hvor det følger med renseprodukter å bruke med denne, men du kan bruke absolutt hvilke produkter du vil til det. Jeg handler renseprodukter på iherb, for det er latterlig billig og like bra som noe annet. Jeg bruker også skrub med den maskinen, og blir silkeglatt etterpå.

Den vibrerer, men roterer ikke. Er vel det som er litt greia med denne.

Jeg kjøpte min på feelunique, men de har den på Kicks.no, og jeg ville kjøpte den der men de var tomme i flere måneder. Tror den er billigere der, og du slipper å styre med toll og moms selvom du får dette tilbake pengene fra feelunique.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur på youtube å kikke der. Jeg brukte nesten en måned på å søke meg rundt etter erfaringer der før jeg kjøpte den.

Jeg endte med Mia2 og fornøyd med den.

Du kan kjøpte et sett hvor det følger med renseprodukter å bruke med denne, men du kan bruke absolutt hvilke produkter du vil til det. Jeg handler renseprodukter på iherb, for det er latterlig billig og like bra som noe annet. Jeg bruker også skrub med den maskinen, og blir silkeglatt etterpå.

Den vibrerer, men roterer ikke. Er vel det som er litt greia med denne.

Jeg kjøpte min på feelunique, men de har den på Kicks.no, og jeg ville kjøpte den der men de var tomme i flere måneder. Tror den er billigere der, og du slipper å styre med toll og moms selvom du får dette tilbake pengene fra feelunique.

Jeg har en del hvite hudormer/"nupper".. Vil denne hjelpe mot det, tror du? Hvor lang tid gikk det før du opplevde forskjell? :)

Anonymous poster hash: ad961...d82

Skrevet

Ja, det hjalp mot mine. :-)

Det gikk vel en uke eller to før jeg merka forskjell, fikk mer kviser først før det ble bedre.

Vil bare tipse om at hvis du skal kjøpe ekstra hoder på ebay, så velg de ekte..

Jeg kjøpte først en uekte, og den var like myk og fin til å begynne med. Men når den ble litt slitt så ble huden min veldig sår og gjorde det værre.

Så denne gangen har jeg kjøpt ekte Clarasonic hoder på ebay, selvom de koster litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...