AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg Ønsker en mann med disse egenskapene: -høyere enn 185 cm -normalbygd -brunt hår -mye hår, ikke viker -brune øyne -aktiv, men ikke for aktiv (ikke type Birken hver helg) -utdannelse og bra jobb -god i sosiale settinger -liker å prate -renslig og ryddig Og selvfølgelig lik humor som meg, noen like interesser, glad i å reise osv osv. Er det for mye å forlange? Anonymous poster hash: a4243...eb5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Nei, så lenge du ikke stiller krav til "kjekk i fjeset". Jeg har faktisk en del single guttevenner på 23-26 år som passer rett inn i kravene dine. Men de er muligens ikke veldig kjekke........ Eller erfarne med jenter. Et par er vel jomfruer. Anonymous poster hash: 7f95a...08d
Gjest one of us Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Litt mye å forlange, kanskje. Spesiellt om man er veldig nøye på f.eks utseende. Og hvis du er veldig nøye på at drømmekjæresten MÅ være akkurat sånn. Eneste "krav" jeg har er at hun må være glad i barn og dyr.
Gjest Dude91 Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Preferanser: * Snill * Søt * Sexy Ikke så veldig kresen, egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Jeg synes det er rart å ha så mange krav til utseende som du har. Anonymous poster hash: 332c1...62e 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Jeg Ønsker en mann med disse egenskapene: -høyere enn 185 cm -normalbygd -brunt hår -mye hår, ikke viker -brune øyne -aktiv, men ikke for aktiv (ikke type Birken hver helg) -utdannelse og bra jobb -god i sosiale settinger -liker å prate -renslig og ryddig Og selvfølgelig lik humor som meg, noen like interesser, glad i å reise osv osv. Er det for mye å forlange? Anonymous poster hash: a4243...eb5 Krev i vei, du! Anonymous poster hash: be5dc...de7 3
Gjest Dude91 Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Jeg krever at han er seg selv. Folk kan forandre seg, da.
Gjest Nosoul Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Folk kan forandre seg, da. Det er sant. Man har aldri garantier her i livet. Men av og til må man bare satse, å håpe det går bra. Hvis ikke, går man videre å håper man finner den rette 1
Howl Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 (endret) Han må like hunder, og godta min kjærlighet for disse "tynne", "rare" myndene. Red: Jo, også må han like min spesielle form for humor... Endret 7. november 2014 av Howl
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Jeg har to krav Seksuell tiltrekning og at vi fungerer som bestevenner, men det er neimen ikke lett å finne Anonymous poster hash: 7ee92...07a 2
Tjukk Norris Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Nei, så lenge du ikke stiller krav til "kjekk i fjeset". Jeg har faktisk en del single guttevenner på 23-26 år som passer rett inn i kravene dine. Men de er muligens ikke veldig kjekke........ Eller erfarne med jenter. Et par er vel jomfruer. Anonymous poster hash: 7f95a...08d Hahaha, fantastisk. Skulle fortsatt: Et par er vel kriminelle. Noen bor med moren sin fortsatt. I en bil...
Fiolinisten Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Hm... det eneste jeg krever er at han kan tolerere at jeg har hund og være grei. Ellers kan jeg så å si ta til takke med hva som helst.
veraa94 Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Først og fremst gjensidig respekt og aksept. Han må akseptere hvordan jeg er. Jeg gidder ikke å være noen andre for ham. Ellers er det viktig at vi er på samme "bølgelengde" slik at vi faktisk ha noe å snakke om. Og han må ha et liv! Jeg vil ha et liv med venner uten ham, så vil ikke at han skal surmule hver gang jeg vil gjøre noe alene
Gjest rådyr Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Han må være renslig, og smart. I tillegg må jeg føle at han er interessert i meg, hvem jeg er. Og så må jeg synes at han er uimotståelig sexy, men det kommer av seg selv...
Zienna Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Kan ikke se at du forlanger mye, Ts. Tvert i mot!Det finnes jo drøssevis av menn i alder +/- 35 med dette utseendet, som trener normalt osv. De fleste har en bra jobb også, uten at jeg vet hva du legger i det..Man blir nok mer kravstor med årene De mennene jeg liker er selvstendige, våkne, aktive og samfunnsengasjerte. Han må like å gå tur i ruskevær. Ikke for min skyld, men fordi han liker det. Han må like barn og vise stor omsorg om han har egne.Så må han ha noenlunde estetisk sans, både ved seg selv og i hjemmet sitt.Hva slags jobb han har, betyr ingenting, bare han trives. Menn som klager er pyton, uansett hva det gjelder.Utseende? Joda, jeg liker fortsatt høye menn. Øyenfarge betyr ingen ting så lenge han har glimt i dem. Rimelig slank, ja.. Men her kompenserer humor for det meste!Er det rart jeg er single? )
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2014 #18 Skrevet 7. november 2014 Jeg krever at han er seg selv. Ojojojoj du kjenner åpenbart ikke meg
Gjest Nosoul Skrevet 7. november 2014 #19 Skrevet 7. november 2014 Ojojojoj du kjenner åpenbart ikke meg Det har du helt rett i
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #20 Skrevet 7. november 2014 - Skal ikke ha hund eller andre dyr - Må tjene veldig godt, da jeg tjener godt, og ønsker ikke "ubalanse" her. Jeg tjener 1,3 mill, og han bør ha mer enn 1 mill - Må være sosial, da jeg gjennom min jobb har mange fester/seminarer der han kommer til å delta - Skal være i god form - Må klare seg med ganske lite sex, da jeg jobber veldig mye, og er generelt lite opptatt av sex Anonymous poster hash: e1ed2...f57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå