AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Vet det finnes på IKEA, men det finnes ikke i nærheten her. Jeg vil helst ikke betale mer enn 500 for det heller. Noen som vet hvor jeg kan finne et, som har godt sterkt lys? Ser det er mye utsolgt på diverse nettbutikker. Anonymous poster hash: 44d5a...f8f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Vet det finnes på IKEA, men det finnes ikke i nærheten her. Jeg vil helst ikke betale mer enn 500 for det heller. Noen som vet hvor jeg kan finne et, som har godt sterkt lys? Ser det er mye utsolgt på diverse nettbutikker. Anonymous poster hash: 44d5a...f8f Ikea sender varer som er kjøpt via nettet, til ganske rimelig fraktpris Anonymous poster hash: 430c2...78c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Ikea sender varer som er kjøpt via nettet, til ganske rimelig fraktpris Anonymous poster hash: 430c2...78c De hadde visst ikke der alikevel. Kun ett med varmhvitt lys til å ha på veggen. Anonymous poster hash: 44d5a...f8f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Spørs hvilken type /størrelse du vil ha, men de har ihvertfall noen på "Enklere Liv". Anonymous poster hash: 31d34...0e6
Gjest Enhjørning Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Jeg har funnet sminkespeil på Blush.no , henter de imorgen(kjøpte både til å ha her i leiligheten og et til å ha med i veska) så har ikke prøvd de enda så kan ikke si noe om min erfaring med det før imorgen
PrinsesseNila Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Det fra Enklere Liv er det verste dritet jeg har hatt noen gang. Ikke kjøp det i hvertfall! Helt elendig lys som kun er til pynt da det ikke lyser sterkt nok i det heletatt. I tillegg sluker det batterier. Ville sjekket en av nettsidene som selger sminke, de bør ha bedre enn fks Enklere Liv
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Det fra Enklere Liv er det verste dritet jeg har hatt noen gang. Ikke kjøp det i hvertfall! Helt elendig lys som kun er til pynt da det ikke lyser sterkt nok i det heletatt. I tillegg sluker det batterier. Ville sjekket en av nettsidene som selger sminke, de bør ha bedre enn fks Enklere Liv Anonymous poster hash: 31d34...0e6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Det fra Enklere Liv er det verste dritet jeg har hatt noen gang. Ikke kjøp det i hvertfall! Helt elendig lys som kun er til pynt da det ikke lyser sterkt nok i det heletatt. I tillegg sluker det batterier. Ville sjekket en av nettsidene som selger sminke, de bør ha bedre enn fks Enklere Liv Det finnes sikkert sminke-nettbutikker som har bedre speil, men Blush.no har f.eks. akkurat det samme speilet som Enklere Liv, og prisen er også den samme, så det lønner seg kanskje å se seg litt om før man kjøper... Blivakker og Blush hadde forresten for ikke så lenge siden et speil med "naturlig dagslys" (Ott-lite Natural Daylight Makeup Mirror) som var veldig populært, men de har det dessverre ikke lenger, og man må så i tilfelle kjøpe fra Amazon eller ebay. Prisen ligger også over den TS nevnte, så... Anonymous poster hash: 31d34...0e6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Er også på leting etter et speil med lys. Finner heller ikke noe.. Anonymous poster hash: 15c62...f40
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Her er en masse til utvalg: http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_kk_2?rh=i%3Aaps%2Ck%3Amirror+with+lights&keywords=mirror+with+lights&ie=UTF8&qid=1415444953
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Her er en masse til utvalg: http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_kk_2?rh=i%3Aaps%2Ck%3Amirror+with+lights&keywords=mirror+with+lights&ie=UTF8&qid=1415444953 Er vanskelig når man ikke vet hva andre synes og mener om de forskjellige typene, og hvor god kvalitet det er på dem. Vil ikke risikere å betale for noe som ikke fungerer. Anonymous poster hash: 44d5a...f8f
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 Er vanskelig når man ikke vet hva andre synes og mener om de forskjellige typene, og hvor god kvalitet det er på dem. Vil ikke risikere å betale for noe som ikke fungerer. Anonymous poster hash: 44d5a...f8f Jeg pleier å sjekke anbefalingene på både den amerikanske og engelske Amazon-sida, i tillegg til Total Beauty og et par andre. I USA er make-up speil ganske utbredt, men da trenger du en transformator pga. spenningsforskjellen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå