Gjest earlgrey Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Mener de har det på blush, men er de ekte eller fake? Hvor bestiller dere nars-sminke? Må ha solpudderet deres innen neste lørdag
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Mener de har det på blush, men er de ekte eller fake? Hvor bestiller dere nars-sminke? Må ha solpudderet deres innen neste lørdag Som jeg vet om, så har ingen norske nettbutikker Nars? Blush har ikke Nars? Men jeg kjøper på ebay, og hvis du bestiller fra selger i europa, er den nok fremme innen neste lørdag! Anonymous poster hash: c785b...cd5
SRC Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Hqhair.com! De pleier å ha rabattkoder på hjem-siden slik at jeg akkurat får f.eks. en blush til under tollgrensa, gratis frakt er det og
Silveri Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Hvis du er i Oslo kan du også få kjøpt Nars i butikk. De selges hos Head Hair i Hegdehaugsveien, http://www.headhair.no/frisor-oslo-sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå