kjøttkaker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Ok, vet man ikke kan punktslanke osv osv. Menhva er best for å forbrenne fett på magen og eller få muskler her'? Trent styrke litt over en måned, sammen med spinning over 2 måneder, men ingenting forandrer seg. Ser litt forandringer på rumoa og ellers, men magen er fortsatt et helvette. Er kanksje ikke alltid såå flink med kosten, da jeg til tider ikke har råd til den beste kosten. What to do?
Gjest constance90 Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Heter det ikke at 90% av six-packen lages på kjøkkenet? 2
AccioDauntlessCake Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Det med å slanke magen er ganske vanskelig, ja. Kostholdet er veldig viktig, og jeg ser den med at du ikke alltid har råd til den beste kosten. Det finnes sånne poser med frosne bær på butikken (koster 10 kr eller noe sånt). Jeg blander det med litt first price juice og gresk joghurt eller vanilje kesam :D Vet ikke hvor sunt dette er, men det smaker veldig godt. hehehe
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 De sier at sukker og raske karbohydrater setter seg på magen, og det stemmer i alle fall for min del. Anonymous poster hash: 50ab8...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå