Gå til innhold

inngangsmelodi

Anbefalte innlegg

Skrevet

V gifter oss borgerlig og skal ha vielsen ute i en flott hage. Som inngangsmelodi vurderer vi å ha "Fields of Gold" med Eva cassidy, da bare instrumentell. Hva tror dere om det? Passer sangen bedre i en begravelse en i et bryllup? Og vi tenkte å ha piano og fiolin som spiller den, eller bare fiolin. Noen som har synspunkter på hva som vil passe best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller vha med gitar? Fikk nemlig nettopp telefon fra en som kunne spille den på gitar til oss. Blir ikke det også veldig enkelt og fint?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er samme melodi som Sting også har spilt inn, ikke sant?

I så fall tror jeg det kan bli fint. Annerledes og romantisk.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken melodi dette er, men har ihvertfall en forkjærlighet for fiolin! Har lyst å ha en fiolinist ved vår vielse også...

Har ellers vært i en borgerlig vielse der inngangsmelodien ble spilt på cello og det var kjempeflott. Vielse i en hage blir nok nydelig! :-)

Skrevet

Melodien er vakker og grasiøs, et godt valg syns jeg

Skrevet

Det tror jeg blir veldig vakkert,både på gitar og på fiolin!

Skrevet
Det er samme melodi som Sting også har spilt inn, ikke sant?

I så fall tror jeg det kan bli fint. Annerledes og romantisk.

Jo da, det er samme melodi, bare roligere og mer romantisk, utrolig nydelig synes jeg!!

Skrevet

Han som skal spille kan visst spille mye forskjellig, både piano og fiolin i tillegg til gitar. Jeg lar det være opp til han hva han vil spille, han har nok mer peiling enn meg på det området! :) men det er utrolig deilig å endelig fått det på plass, da kan jeg slape av med resten av planleggingen!!

Skrevet

Jo da, det er samme melodi, bare roligere og mer romantisk, utrolig nydelig synes jeg!!

Det er faktisk Sting som har skrevet denne sangen - men jeg er enig i at Eva Cassidys innspilling er vakker. Dersom dere skal skrive hvor dere har den fra i programmet bør vel kanskje Sting nevnes, tross alt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...