Gå til innhold

Hvordan ta kontakt? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en person jeg liker veldig godt, men vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med han. Vi er i litt av samme omgangskrets, så jeg har møtt han mange ganger på fester til venner, og så har jeg vært med han og tre andre venner en gang da vi ikke drakk så mye. Hver gang vi har møtt hverandre så stryker han meg på ryggen og gir mye oppmerksomhet til meg. Og vi har snakket mye sammen og klaffer utrolig godt sammen. Jeg liker han utrolig godt, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har han på snapchat, facebook og instagram, men har ikke snakket så mye med han der, kun litt snapper her og der. Han har jo ikke akkurat tatt kontakt med meg på fb, så er jo ikke sikkert han liker meg, men når jeg møter han så gir han veldig klare uttrykk for det. Er litt redd for å ta kontakt med han på fb, og vet ikke hva jeg skal skrive. Siden det er mange som mener at gutten først skal ta intiativ så er jeg redd han synes jeg er påtrengende...

Noen tips anyone? om hvordan jeg skal ta kontakt

Anonymous poster hash: 6403b...922
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare starte med ett hei. Evt spør hvordan det går o.l

Skrevet

Sendt litt snapper og gi han litt oppmerksomhet. Eventuelt si hei på facebook..

Anonymous poster hash: 832fd...13a
Skrevet

1. Forsikre deg om at han er singel så du ikke bare blir et side-sprang
2. Snakk med ham på facebook om noen vanlige ting som hva han driver med om dagen.
3. Vent noen dager og inviter ham på noe med bare han og deg, han er jo tydelig interessert så han sier nok ja! Tror du bare skal fikse en date så fort som mulig. Så slipper du å lure mer. Jeg tror han er interessert. :)

Anonymous poster hash: 0bf91...4a6
Skrevet

1. Forsikre deg om at han er singel så du ikke bare blir et side-sprang

2. Snakk med ham på facebook om noen vanlige ting som hva han driver med om dagen.

3. Vent noen dager og inviter ham på noe med bare han og deg, han er jo tydelig interessert så han sier nok ja! Tror du bare skal fikse en date så fort som mulig. Så slipper du å lure mer. Jeg tror han er interessert. :)

Anonymous poster hash: 0bf91...4a6

han er singel ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...