Gå til innhold

flaxlodd i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om kun å gi bort 2-4 flaxlodd i bursdagsgaver og julegaver?

Et familiemedlem gir alltid det i gaver. Selv pleier jeg alltid å gi ordentlige gaver som jeg vet at vedkommende ønsker seg, men nå er jeg litt lei. Føler vel kanskje at ikke jeg blir satt like godt pris på tilbake. Selve tanken er nok god, men jeg jeg er faktisk ikke glad i flaxlodd! ;) Med fare for å virke utakknemlig, så synes jeg egentlig at det litt gnient/smålig ;). Da er det hyggeligere med blomster, vin, gavekort etc. Jeg vet at vedkommende har penger, det er ikke det det står på.

Merkelig emne, men jeg måtte bare få det ut her på KG :fnise::biggrin: .

Anonymous poster hash: 10e13...57e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med flax-lodd? Det er noen av de beste gavene je gfår.

Anonymous poster hash: d29c8...427
  • Liker 5
Skrevet

Jeg liker det bare ikke. Synes det er litt stusselig gave.

- TS

• Liker 1
Skrevet

Tenker at når man gir 2-4 flaxlodd i gave, så kan man like gjerne droppe å gi noen gave ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri gitt bare flaxlodd. Dessuten koster 2 stk flaxlodd rundt 40-50 kr. Så det er en stusselig gave synes jeg

• Liker 3
Skrevet

Vedkommende gir bare flaxlodd. Alt fra 2-4 stk. Til og med de som har runde tall får flaxlodd.

- TS

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke tatt sjansen. Fordi jeg er livredd for at det skal være gevinst på de :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Ha ha, det er ikke ofte man får de store gevinstene ;) . Jeg synes flaxlodd er svindel! :fnise:

Jeg kan jo ikke si noe til vedkommende heller, men må bare få ut frustrasjonen her ;)

Nesten så jeg har lyst til å gi flaxlodd tilbake, men jeg kan jo ikke det :rolleyes: .

- TS

Hadde ikke tatt sjansen. Fordi jeg er livredd for at det skal være gevinst på de :fnise:

Skrevet

Håper du vinner en million neste gang, så blir du nok glad for at h*n ga deg flaxlodd!:-)

Skrevet

Hvis vedkommende sitter godt i det så kan det vel komme like mye av denne fascinasjonen av Flaxlodd?
Hadde jeg kun fått en konvolutt med etpar lodd i så hadde jeg sikkert blitt litt paff. Det er en typisk ting som en gir som en liten ekstra gave for moro. Som i bunn av ei gryte til en nyetablert, eller nede i en vase eller ett eller annet. Noe som gir litt ekstra spenning sammen med hovedgaven passer det som.

Skrevet

Tviler jeg sterkt på :fnise:;) .

-TS

Håper du vinner en million neste gang, så blir du nok glad for at h*n ga deg flaxlodd!:-)

Skrevet

Godt sagt! :klaske:

- TS

Hvis vedkommende sitter godt i det så kan det vel komme like mye av denne fascinasjonen av Flaxlodd?
Hadde jeg kun fått en konvolutt med etpar lodd i så hadde jeg sikkert blitt litt paff. Det er en typisk ting som en gir som en liten ekstra gave for moro. Som i bunn av ei gryte til en nyetablert, eller nede i en vase eller ett eller annet. Noe som gir litt ekstra spenning sammen med hovedgaven passer det som.

Skrevet

Ha ha, det er ikke ofte man får de store gevinstene ;) . Jeg synes flaxlodd er svindel! :fnise:

Jeg kan jo ikke si noe til vedkommende heller, men må bare få ut frustrasjonen her ;)

Nesten så jeg har lyst til å gi flaxlodd tilbake, men jeg kan jo ikke det :rolleyes: .

- TS

Neida, sjansen er jo forsvinnende liten. Men man skal aldri si aldri. Min far fikk en ferdigutfylt lottokupong i gave av en ganske perifer bekjent en gang. 50 000 vant han. Gjett om den perifere ble lang i masken :biggrin:

Jeg selv har håvet inn 3000 på griseflax. Ingen av oss har noe utpreget flaks i hverdagen heller. Kjøp heller en blomst av samme verdi som loddene. Så får du sove godt om natten :fnise:

Skrevet

Det kan jo hende man har flaks en gang i skuddåret ;) Ser ikke helt poenget med å gi bort det som gave. Det er noe jeg kan kjøpe selv evt hvis jeg vil ha.

Sover veldig godt om natten jeg, så du trenger ikke bekymre deg for det :fnise:;) .

- TS

Neida, sjansen er jo forsvinnende liten. Men man skal aldri si aldri. Min far fikk en ferdigutfylt lottokupong i gave av en ganske perifer bekjent en gang. 50 000 vant han. Gjett om den perifere ble lang i masken :biggrin:

Jeg selv har håvet inn 3000 på griseflax. Ingen av oss har noe utpreget flaks i hverdagen heller. Kjøp heller en blomst av samme verdi som loddene. Så får du sove godt om natten :fnise:

Skrevet

Godt sagt! :klaske:

- TS

Ikke vet jeg hvordan denne personen har fått nok av penger, men det kan jo være at han eller hun har hatt vinnerlykke for alt jeg vet. Eller kanskje bare er litt lite oppfinnsom.

Men om du ikke vil ha flere lodd i gave så bør du faktisk si det. Eller være litt tydeligere på hva du faktisk ønsker deg. Hvordan du formidler ønsker har du ikke sagt noe om så hvor klart det kommer frem vet ikke jeg.

Skrevet

Vedkommende kommer bare med det når det har vært bursdag eller til jul. Det har aldri vært naturlig å snakket om det. Jeg kan kanskje bli flinkere til å si spesifikk hva jeg ønsker meg, men får meg ikke til å si det rett ut heller ;)

Vedkommende er en stor drømmer, så kanskje det ligger noe i det ;)

- TS

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg kose meg på SPA ;)

Ha en fin dag, alle sammen! :D

- TS

Skrevet

Jeg gir av prinsipp aldri vekk flakslodd i gave. Frykten er å gi vekk 1 million kr. Da hadde jeg begynt å grine.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...