AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 har bodd her i ti år og har vært på alle resturanter og barer..Er lei. Hva gjør dere som bor i små byer? Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Koser oss hjemme, går på kino, eller går ut å spiser. Veldig glad i maten på Naboen Anonymous poster hash: bab67...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 7. november 2014 #3 Del Skrevet 7. november 2014 -Koser oss hjemme med god mat og film. -Går ut på byen. Er ikke så glad i klubber lenger så det blir det sikkert bare ett par ganger i året, men Bergen har mange koselige puber og vinbarer og for ikke så lenge siden fant jeg en whiskybar som virket interessant så dit vil jeg tilbake. -Kino -Ut og spise -Teater -Stand-up. Syns Bergen har et bra miljø når det gjelder stand-up og har sett mange bra show her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Del Skrevet 7. november 2014 Bergen er jo så allsidig! Spise ute, kino, teater, bytur (både klubber og roligere steder), show/stand up... På dagtid er det jo kjekt med fjellturer, kikke i byen, akvariet, museer/utstillinger... ja, det er det vi pleier å gjøre når vi drar til byen Anonymous poster hash: 7a958...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Del Skrevet 7. november 2014 Bergen er jo så allsidig! Spise ute, kino, teater, bytur (både klubber og roligere steder), show/stand up... På dagtid er det jo kjekt med fjellturer, kikke i byen, akvariet, museer/utstillinger... ja, det er det vi pleier å gjøre når vi drar til byen Anonymous poster hash: 7a958...3c8 du er vel bergenser tenker jeg:) synes ikke utelivet eller restaurantene er noe særlig Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Del Skrevet 7. november 2014 du er vel bergenser tenker jeg:) synes ikke utelivet eller restaurantene er noe særlig Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 68c2a...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. november 2014 #7 Del Skrevet 7. november 2014 Reiser bort Stand-up på Ricks. Små konserter med 'ukjente' musikere på Chagall og Garage. Koster gjerne bare 100 kroner. Ofte er det ordentlig gode musikere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Del Skrevet 7. november 2014 Ikke en dritt. Kjedelig her. Anonymous poster hash: 04bac...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #9 Del Skrevet 7. november 2014 Bergen er ikke akkurat kjent for et spennede restaurantutvalg barer og utesteder, etter å ha bodd her i ti år, så har jeg jo vært på alle, har "rundet" byen for å si det sånn Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #10 Del Skrevet 7. november 2014 Bergen er ikke akkurat kjent for et spennede restaurantutvalg barer og utesteder, etter å ha bodd her i ti år, så har jeg jo vært på alle, har "rundet" byen for å si det sånn Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Dette er en utdatert uttalelse - du følger ikke så godt med, skjønner jeg. Ypperlige og tildels nye restauranter i Bergen som står på min liste: Lysverket Bare 1877 Colonialen (både Kong Oscarsgate og brasseriet på Litteraturhuset) Hanne på Høyden Dessuten fikk gode gamle Lucullus en overstrømmende anmeldelse i BT i dag, og rettene som var beskrevet hørtes veldig tiltalende ut. Anonymous poster hash: 7a676...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Del Skrevet 7. november 2014 ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #12 Del Skrevet 7. november 2014 ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Dette er ikke ok restauranter. Dette er innovative restauranter med interessante og oppdaterte menyer for alle som følger med i mattrender og det som skjer i gastronomiens verden. Har du vært på alle? Anonymous poster hash: 7a676...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2014 #13 Del Skrevet 7. november 2014 Stand-up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Del Skrevet 8. november 2014 Byen mangler MYE, ikke en gang skikkelige museum å gå til! Jeg reiser vekk ved minste anledning-her er det bare kjøp, kjøp, kjøp- for mye kjøpesentre. Anonymous poster hash: 1bf05...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 8. november 2014 #15 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg savner Bergen hver eneste dag, og håper at livskabalen sender meg tilbake snart. Fjellturer, konserter, stand-up, teater, opera...Bergen (PS! Nei, jeg er ikke eksilbergenser, jeg er innflytter som ble utflytter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeny Skrevet 8. november 2014 #16 Del Skrevet 8. november 2014 Det var heller selskapet med familie og venner som jeg satte priset enn selve restauranten eller baren/kaffeen Nå tror jeg ikke at jeg har vært på alle restaurantene i Bergen da. Har du virkelig det!? Nå bor jeg i en hovedstad i EU og savner Bergen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #17 Del Skrevet 22. november 2014 flere nevner stand-up, er det ikke bare et sted, på Ricks de har det? man kan vel ikke gå på stand-up hver helg. I løpet av 10 år har jeg vært på de fleste resturantene ja, så mange er det virkelig ikke Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #18 Del Skrevet 22. november 2014 AnonymBruker, on 07 Nov 2014 - 15:43, said: ok, en fem-seks ok restauranter, det skulle jo bare "mangle" for å si det sånn, i Norges nest største by. Er ikke så imponert over det jeg da Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Men så dra tilbake dit du kom fra da. Anonymous poster hash: 25150...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 22. november 2014 #19 Del Skrevet 22. november 2014 flere nevner stand-up, er det ikke bare et sted, på Ricks de har det? man kan vel ikke gå på stand-up hver helg. I løpet av 10 år har jeg vært på de fleste resturantene ja, så mange er det virkelig ikke Anonymous poster hash: 8eadd...f9d Det er bare på Ricks så vidt jeg vet. Men det er jo forskjellige folk og show hver helg (tror jeg?). Ihvertfall de gangene jeg har vært. Litt varierende kvalitet på standuperne, men stort sett har de fleste vært gode syns jeg. Jeg går ikke hver helg altså, men kunne godt gjort det hvis ikke det så klamt der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå