AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Noen her som har testet HC sin siste foundationanbefaling? Jeg likte ikke den fra Evagarden, så bestemt meg for å vente og se hva folk mener denne gangen før jeg eventuelt bestiller. Anonymous poster hash: 9ca81...31a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Hmmm, det holdt å se "lavender oil" som en av ingrediensene listet først for meg til å styre unna. Anonymous poster hash: c9f3d...7ed
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Nei, det gidder jeg ikke. Hun poster nye "favoritter" hele tiden, og den bloggen har mistet all troverdighet. Oppførselen hennes på twitter og instagram er egentlig nok til å boikotte hele dama. Anonymous poster hash: e51b8...c38 6
Favole Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Hele tiden? Den bloggen har jo nærmest dødd helt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Noen her som har testet HC sin siste foundationanbefaling? Jeg likte ikke den fra Evagarden, så bestemt meg for å vente og se hva folk mener denne gangen før jeg eventuelt bestiller.Anonymous poster hash: 9ca81...31a Hvem er HC?Anonymous poster hash: ff483...816
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Hvem er HC?Anonymous poster hash: ff483...816 http://www.hildechristina.com/ Anonymous poster hash: 91211...d30
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Jeg boikotter også Hilde Christina. Leste skjønnhetsbloggen før, men etter jeg kom over den personlige bloggen hennes fikk jeg totalt avsmak på hele mennesket. Anonymous poster hash: c99bd...2dc 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Hun eier jo ikke troverdighet..Anonymous poster hash: 671b4...a2a 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Noen som vet hva som feiler henne? Følger henne på insta, der heter hun haley Christina og snakker bare om at hun er syk.Anonymous poster hash: 11754...105 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Noen som vet hva som feiler henne? Følger henne på insta, der heter hun haley Christina og snakker bare om at hun er syk.Anonymous poster hash: 11754...105 Lurer jeg også på. Eneste jeg vet er at det tok lang tid før de fant ut hva det var tror jeg, og at når hun fikk vite hva det var så var det liksom det verste hun hadde fryktet. Hun går jo tydeligvis på noe kortison eller noe også, siden hun har så mye vann i kroppen. Anonymous poster hash: 37859...2b6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Lurer jeg også på. Eneste jeg vet er at det tok lang tid før de fant ut hva det var tror jeg, og at når hun fikk vite hva det var så var det liksom det verste hun hadde fryktet. Hun går jo tydeligvis på noe kortison eller noe også, siden hun har så mye vann i kroppen. Anonymous poster hash: 37859...2b6 Ja, jeg lurer også. Hun skriver jo bare om hvor utrolig syk hun er, men ingenting om hva som faktisk feiler henne. Anonymous poster hash: c99bd...2dc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Ja, jeg lurer også. Hun skriver jo bare om hvor utrolig syk hun er, men ingenting om hva som faktisk feiler henne. Anonymous poster hash: c99bd...2dc Jaja. Man kan ikke akkurat spekulere videre heller. Jeg forstår jo at sykdom er et veldig personlig emne som hun ikke vil dele med alle andre, spesielt ikke når det finnes så mange som er negative til henne. Man får bare håpe at det er en sykdom hun får bukt med etterhvert da, jeg tror man bør være forsiktig med å skrive negativt om henne når hun tydeligvis ikke har det så bra fysisk. Anonymous poster hash: 37859...2b6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Jaja. Man kan ikke akkurat spekulere videre heller. Jeg forstår jo at sykdom er et veldig personlig emne som hun ikke vil dele med alle andre, spesielt ikke når det finnes så mange som er negative til henne. Man får bare håpe at det er en sykdom hun får bukt med etterhvert da, jeg tror man bør være forsiktig med å skrive negativt om henne når hun tydeligvis ikke har det så bra fysisk. Anonymous poster hash: 37859...2b6 Syk eller ikke, oppførselen hennes kan ikke forsvares på noen som helst måte. Det er direkte skammelig at en voksen kvinne kan oppføre seg sånn som hun gjør. Anonymous poster hash: e51b8...c38 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #15 Skrevet 12. november 2014 Hmmm, det holdt å se "lavender oil" som en av ingrediensene listet først for meg til å styre unna. Anonymous poster hash: c9f3d...7ed Nei, har ikke gjort det. Av tretten svar(!) er det bare to som har svart på det TS spør om. Jeg er enig med en del av det andre som ble skrevet her, men har vi ikke en egen tråd om Hilde Christina? TS: Jeg ønsker helst ikke å klikke meg inn på bloggen, har du mulighet til å fortelle hvilken foundation det er snakk om? Anonymous poster hash: 367fa...cdc
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2014 #16 Skrevet 12. november 2014 Av tretten svar(!) er det bare to som har svart på det TS spør om. Jeg er enig med en del av det andre som ble skrevet her, men har vi ikke en egen tråd om Hilde Christina? TS: Jeg ønsker helst ikke å klikke meg inn på bloggen, har du mulighet til å fortelle hvilken foundation det er snakk om? Anonymous poster hash: 367fa...cdc Den her er fra i fjor, men det er underholdende lesning, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #17 Skrevet 12. november 2014 Hva er linken til den personlige bloggen hennes? Anonymous poster hash: 189d8...ee0
Prestekragen Skrevet 12. november 2014 #18 Skrevet 12. november 2014 Hva er linken til den personlige bloggen hennes?Anonymous poster hash: 189d8...ee0 Purpleladida
Aphrodite Skrevet 12. november 2014 #19 Skrevet 12. november 2014 Den klør på huden min av en eller annen grunn. Og jeg fikk nupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå