Gå til innhold

Begrunn valget av nick

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor valgte du nettopp

det nicket du har???

Jeg fikk Lacuna fra bandet lacuna Coil,

MEN er på grunn av selve ordet jeg valgte

og bruke det... Synes det er litt stilig *ss*

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ville ha Madammen, men det var opptatt, og derfor valgte jeg Madam Felle. Men har ingen god begrunnelse for hvorfor jeg valgte som jeg gjorde. Det var det første som poppet opp i hodet mitt. :ler:

Skrevet

i gode gamle dager, da det verserte av interessante ( :ler: ) tester på internett, tok jeg en test som skulle finne ut ditt alvenavn, hobbitnavn, orkenavn. de fleste fikk nyydelige alvenavn, og traurige hobbitnavn. jeg, derimot, fikk et rart og traurig alvenavn og et nyydelig hobbitnavn. siden den gang har jeg "hett" tigerlily.

Skrevet

Diktet opp selv. Liker klangen av ordet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville ha et nick som virkelig beskriver meg selv, et nick som gjenspeiler dybden i personligheten min og som matcher den spenstige avataren.

Men så skar det seg.

Skrevet

Hvis noen har lest bøkene om Travelby (av Richard Scarry), så finnes det der en Hr Fomle. Han har endel egenskaper som passer på meg, les feks. her.

Bøkene er forresten vel verdt å lese! :wink:

Skrevet
Jeg ville ha et nick som virkelig beskriver meg selv, et nick som gjenspeiler dybden i personligheten min og som matcher den spenstige avataren.

Men så skar det seg.

Skar det seg?? Har ikke jeg merket noe til. :tunge1:

Skrevet

Dina er det fieste navnet jeg vet, men det var opptatt, så da slengte jeg på fødselsåret mitt i tillegg! Funker det også... :P Ellers er jeg en stor beundrer av mange av kvalitetene til Dina i trilogien av Herbjørg Wassmo...! :wink:

Skrevet

typiske "datanavnet" mitt, så jeg bare brukte det jeg.

Skrevet
Hvis noen har lest bøkene om Travelby (av Richard Scarry)' date=' så finnes det der en Hr Fomle. Han har endel egenskaper som passer på meg, les feks. her.

Bøkene er forresten vel verdt å lese! :wink:

.... jeg hadde også Travelby i bakhodet tror jeg.. Husker bøkene med Gullbillen... men ikke hva billen het.. og så "blidde det bare" LilleBille..

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg liker surrealistiske ting. :-)

Skrevet

Mitt kallenavn når jeg var liten + fødselsåret mitt siden Titti var opptatt.

Skrevet

Mitt kommer fra norrøn mytologi, Eir er legekunstens gudinne.

Gjest Emera
Skrevet

Smaragd er min månedssten (mai). Men så syntes jeg det hørtes finere ut på engelsk, da liksom.

Dessuten er grønn yndlingsfargen min...

I ettertid har jeg funnet ut at "Emeraldine" er noe tungvint når jeg skal presentere meg på treff... :roll:

Skrevet

Jeg så Aliens da jeg var (altfor) liten, og den filmen var så skummel atte fy! Men, siden Newt (som er den lille jenta i filmen) turte å være der det foregikk, så måtte jeg tørre å se på. Jeg var såå imponert over hvor modig hun var, og siden jeg syns jeg er litt modig også, så ble det Newt da.

Gjest Harmony
Skrevet

Jeg valgte Harmony fordi jeg liker fred og harmoni, og er et harmonisk menneske.... :ler:

Skrevet

Jeg valgte nicket mitt fordi alle navnene jeg prøvde først var opptatt.. Det betyr "drømmende" og det passer godt til meg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Husker bøkene med Gullbillen... men ikke hva billen het.. og så "blidde det bare" LilleBille..

Blidde det bare... *smiiiileee sjarmert*

No fikk du meg til og virkelig savne

unga på jobben assa ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...