Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor valgte du nettopp det nicket du har??? Jeg fikk Lacuna fra bandet lacuna Coil, MEN er på grunn av selve ordet jeg valgte og bruke det... Synes det er litt stilig *ss*
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Ville ha Madammen, men det var opptatt, og derfor valgte jeg Madam Felle. Men har ingen god begrunnelse for hvorfor jeg valgte som jeg gjorde. Det var det første som poppet opp i hodet mitt.
Tigerlily Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 i gode gamle dager, da det verserte av interessante ( ) tester på internett, tok jeg en test som skulle finne ut ditt alvenavn, hobbitnavn, orkenavn. de fleste fikk nyydelige alvenavn, og traurige hobbitnavn. jeg, derimot, fikk et rart og traurig alvenavn og et nyydelig hobbitnavn. siden den gang har jeg "hett" tigerlily.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Jeg ville ha et nick som virkelig beskriver meg selv, et nick som gjenspeiler dybden i personligheten min og som matcher den spenstige avataren. Men så skar det seg.
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Hvis noen har lest bøkene om Travelby (av Richard Scarry), så finnes det der en Hr Fomle. Han har endel egenskaper som passer på meg, les feks. her. Bøkene er forresten vel verdt å lese!
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Jeg ville ha et nick som virkelig beskriver meg selv, et nick som gjenspeiler dybden i personligheten min og som matcher den spenstige avataren. Men så skar det seg. Skar det seg?? Har ikke jeg merket noe til.
Dina Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Dina er det fieste navnet jeg vet, men det var opptatt, så da slengte jeg på fødselsåret mitt i tillegg! Funker det også... Ellers er jeg en stor beundrer av mange av kvalitetene til Dina i trilogien av Herbjørg Wassmo...!
aline Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 typiske "datanavnet" mitt, så jeg bare brukte det jeg.
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Hvis noen har lest bøkene om Travelby (av Richard Scarry)' date=' så finnes det der en Hr Fomle. Han har endel egenskaper som passer på meg, les feks. her. Bøkene er forresten vel verdt å lese! .... jeg hadde også Travelby i bakhodet tror jeg.. Husker bøkene med Gullbillen... men ikke hva billen het.. og så "blidde det bare" LilleBille..
Titti72 Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Mitt kallenavn når jeg var liten + fødselsåret mitt siden Titti var opptatt.
Gjest Eir Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 Mitt kommer fra norrøn mytologi, Eir er legekunstens gudinne.
Gjest Emera Skrevet 20. juli 2004 #16 Skrevet 20. juli 2004 Smaragd er min månedssten (mai). Men så syntes jeg det hørtes finere ut på engelsk, da liksom. Dessuten er grønn yndlingsfargen min... I ettertid har jeg funnet ut at "Emeraldine" er noe tungvint når jeg skal presentere meg på treff...
Hilde Skrevet 20. juli 2004 #17 Skrevet 20. juli 2004 Jeg så Aliens da jeg var (altfor) liten, og den filmen var så skummel atte fy! Men, siden Newt (som er den lille jenta i filmen) turte å være der det foregikk, så måtte jeg tørre å se på. Jeg var såå imponert over hvor modig hun var, og siden jeg syns jeg er litt modig også, så ble det Newt da.
Gjest Harmony Skrevet 20. juli 2004 #18 Skrevet 20. juli 2004 Jeg valgte Harmony fordi jeg liker fred og harmoni, og er et harmonisk menneske....
dreamy Skrevet 20. juli 2004 #19 Skrevet 20. juli 2004 Jeg valgte nicket mitt fordi alle navnene jeg prøvde først var opptatt.. Det betyr "drømmende" og det passer godt til meg
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 Husker bøkene med Gullbillen... men ikke hva billen het.. og så "blidde det bare" LilleBille.. Blidde det bare... *smiiiileee sjarmert* No fikk du meg til og virkelig savne unga på jobben assa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå