Gå til innhold

forsendt til å bli normal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente som har kommet skjevt ut i livet. Jeg har ingen utdannelse, familie eller venner og har en inkasso gjeld på ca 40 000 kr. Jeg betaler gjelda og prøver å ta fag gjennom privatist. Jeg jobber og leier leilighet, men føler jeg ikke kommer noen vei. Jeg henger langt bak samelignet med de på samme alder. Jeg egentlig lei av dette livet, men å gi opp er en fornærmelse. Jeg nekter å la min dårlig start på livet være en grunn til å gi opp. Jeg er ung, selv om jeg føler meg ufattelig gammel og herda.

Jeg vet ikke hva jeg vil studere engang. Jeg er lei av leve med voldsalarm, se meg bak ryggen og sykle til alle steder for bussen føles utrygg. Jeg skal ta eksamen i matte til våren, hvis jeg består kan jeg begynne å studere.

Er det noen her som sliter med å holde motivasjon og drivkraften som må til for å ordne opp i dette rotet kalt livet?

Anonymous poster hash: a0368...d80
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg tror du ser for mørkt på situasjonen din. Du er ung. Du har en jobb, er selvstendig og forsørger seg selv. Du har bare 40 000 i gjeld og gjør så godt du kan for å ordne opp. Og du studerer ved siden av jobben.

Aplaus, sier jeg bare.

Fortsett videre, så blir det bare bedre fremover.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du ser for mørkt på situasjonen din. Du er ung. Du har en jobb, er selvstendig og forsørger seg selv. Du har bare 40 000 i gjeld og gjør så godt du kan for å ordne opp. Og du studerer ved siden av jobben.

Aplaus, sier jeg bare.

Fortsett videre, så blir det bare bedre fremover.

Helt enig! Stå på videre, du er bedre stilt enn mage på din alder også :)

Anonymous poster hash: 955d0...d9e

Gjest Groupon
Skrevet

Du er jo kjempe flink! Du er også veldig ung og det er langt i fra for sent😊tenker du må være litt snillere med deg selv og faktisk se det du får til!

Skrevet

I forhold til svært mange så er du i en god posisjon og beveger deg fremover. Å føle det slik i blant er en bieffekt av å fokusere på at man vil opp og frem, at man registrerer alle problemer i nuet. Og at det er lenge mellom hver gang man har måloppnåelse. Ikke se deg blind på driftkreftene som pusher deg fremover.

Jeg bruker å tenke at alt dette passerer..bare en overgang..og det er det. Men har sett meg blind på det selv i blant. Noen ganger trenger man en følelse eller opplevelse av raskere fremgang. Kan hjelpe å endre på noe annet i livet. Blir litt som å ommøblere, for å føle at noe blir nytt og bedre. : )

Anonymous poster hash: 4b492...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...