Midnattsol Skrevet 26. juni 2002 #1 Del Skrevet 26. juni 2002 Er det noen som har prøvd CLA-produkter? Virker dette, og isåfall hvilke CLA-produkter er bra? Er det best med flytende eller med kapsler? Har hørt at det virker bedre hvis man trener samtidig, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. juni 2002 #2 Del Skrevet 26. juni 2002 Ja, har prøvd det, Tonalin CLA, som skal være markedets beste. Jeg merket ingen forskjell, men jeg trente ikke helt regelmessig da jeg prøvde dem, og man får visst ingen virkning hvis man ikke trener en del. Tror egentlig hele greia er humbug, svindyrt blir det også, man tar 6 kapsler eller noe sånt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 26. juni 2002 #3 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har også prøvd CLA, et par forskjellige merker. Merket ingen forskjell - og jeg trener en god del ved siden av! Er instruktør selv...så jeg ville teste det ut fordi så mange av de som trener hos oss spurte om det Klem fra Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Hmm...da er det vel kanskje bare humbug da...eller.. Leste om ei som hadde tatt noen CLA-kapsler og gått ned masse kilo uten å gjøre noe. Kanskje det merkes bedre på de som har litt de trenger å ta av enn de som er slanke allerede?! Var bare litt nysgjerrig, tror egentlig mer på regelmessig mosjon og et sunt kosthold, men man vil vel alle oppnå litt "raskere" resultater av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg brukte CLA+ og merket ikke forskjell - før jeg sluttet med det. Da syntes jeg det bulte og este alle steder og følte at jeg ble slappere i fisken. CLA er da heller ikke slankemiddel - men et kosttilskudd. Ikke glem det! Ellers så har du helt rett, omlegging av kosthold og regelmessig mosjon er det du skal tro på, og det eneste som hjelper i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juni 2002 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. juni 2002 #7 Del Skrevet 26. juni 2002 Det er ingen tilskudd som hjelper på annet enn marginer.... Hvorfor bruke pernger på alt dette når det eneste som virklig hjelper er gratis (i utg. puktet...) Sit ups: 100 hver dag skulle være nok for de aller aller fleste!... Bare ta de riktig... (som jeg har skrevet om før.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Jess...da blir det hjem til salat og sit-ups i dag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2002 #9 Del Skrevet 26. juni 2002 Måtte bare kommentere det om situps... Husk at det ikke er kvantitet, men kvalitet som gir resultater. Du kan ta situps til du blir blå i trynet uten å merke forskjell hvis du tar dem feil, noe mange gjør. Pass på å presse korsryggen ned mot gulvet hele tiden mens du tar situps, da får du med trverrgående muskel, som er den som gjør magen flat. Ikke gå for langt opp, korsryggen skal alltid være i gulvet. Gjør det riktig, og jeg kan love deg at 100 siyups er MER enn nok! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå