Gå til innhold

Hjelp! Takpunktene i huset er dekket med stygge stålplater:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bygger hus....Taket er hvitt, så det ser så stygt ut! Kun sett hvite plater (runde) foran takpunkt før..Litt kjipt...

Anonymous poster hash: d5e42...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du stinket samme spm på barn i magen forum !

Anonymous poster hash: c67bf...e57

• Liker 3
Skrevet

Stilte ikke stinket.

Skrevet

Kan være at de blir byttet ut senere da, når dere evt skal montere opp taklamper, det er jo som oftest noe elektriker må gjøre. Og om dere ikke skal ha taklamper blir det satt på hvite lokk.

Anonymous poster hash: fc308...bc4
Gjest Ive Lina
Skrevet

Det er nok gjort midlertidig av sikkerhetsmessige årsaker. Dere skal vel feste lamper i disse punktene?

Skrevet

Haha hehe hihi så morsomt at jeg stilte spm to steder for å få svar fortest mulig.

Skrevet

Kan være at de blir byttet ut senere da, når dere evt skal montere opp taklamper, det er jo som oftest noe elektriker må gjøre. Og om dere ikke skal ha taklamper blir det satt på hvite lokk. Anonymous poster hash: fc308...bc4

Og akkurat samme svar fikk du her som på barn i magen forum. Hvor mange profiler har du, siden du svarer deg selv? Grøss!

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144180076-elektrikere-her-takpunktene-i-huset-er-ikke-fine/

• Liker 2
Skrevet

Haha hehe hihi så morsomt at jeg stilte spm to steder for å få svar fortest mulig. Anonymous poster hash: d5e42...8ae

Skummelt ikke morsomt, egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Nå et det ikke sikkert alle lampene blir nøyaktig der takpunktene er, så håpet de kan sette på et hvit lokk. Spisebordet vil f.eks stå litt annerledes enn utbygger hadde sett det for seg.

Takk for svar.

Hi

Skrevet

Svarer meg selv? Jeg har svart de som har svart på spørsmålet mitt.

Og ja, jeg har profil både her og på Barn i magen. Er det ulovlig?

Hi

• Liker 1
Skrevet

Kjøpt nye? Verre enn dt er det vel ikke. Evt puss ned og mail om du ikke finner riktig farge.

Skrevet

Mye rart på nettet ja.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva er så rart med å stille dette spørsmålet?

Hi

Skrevet

Herligheten for noen svar du får, hi!

Disse runde lokkene kan byttes i hvite. Vi gjorde det, kostet ikke mye. Uansett bare nødvendig der lampene blir andre steder enn akkurat på takpunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...