aline Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er av dem som shopper litt på Hm rowell, men hadde aldri trodd jeg skulle tørre å kjøpe noe "skikkelig" der!! Nå har jeg altså kjøpt meg Ullkåpe derfra.... og er litt usikker på om det kommer til å bli bra... :-? Men men, det går jo an å returnere den om det er for gæli... Dette (ville ikke spesifisere ser jeg, så det er den røde på side 2, den tredje fra venstre altså) er ullkåpa, i rødt. Syntes den så både god og fin ut på bildet, så gjenstår det å se i virkeligheten... Også kjøpte jeg med denne (den første på siden)buksa.... er litt usikker på det også men... ønsk meg lykke til...
Elze Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjøpte ullkåpe fra HM Rowells en gang - overraskende god kvalitet. Tror det er samme stoff i de nye, bl.a. 10% kashmir. En kåpe i ullstoff jeg kjøpte på Vero Moda en gang til en rimelig penge, ble helt ubrukelig etter en ukes bruk, nuppete og fasongløs. Men HM-kåpen min synes ikke at er brukt en gang, og den er 3 vintre gammel nå. Så jeg tror du har gjort et godt kjøp, jeg!
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Den kikka jeg også på, den ser kjempestilig ut! :-) Jeg bestiller også en del fra HM. Hver gang katalogen kommer tenker jeg at nå skal jeg ikke bestille noenting, men så blir det til en del likevel.. Må si jeg har ymse erfaringer, så det har blitt endel returer oppigjennom. Men det er jo greit og ordne det også. Har funnet ut at overdeler er relativt "trygt" å bestille, men bukser er det verre med. Nå har jeg bestilt en dunjakke (bilde 3 i vindu 1 som du henviser til), meget spent på den.. Har som regel blitt skuffet de gangene jeg har bestilt ytterjakker, men er evig optimist!
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Og jeg kjøpte en halvdyr kåpe fra Freeman Porter som ble nuppete og stygg etter kort tid, og hvor glidelåsen nå er gått til h.. :evil: Ikke alltid man får det man betaler for. HM kan være bra, det. Unntaket synes jeg er T-skjorter og topper med stretch i. Jeg liker høstklær bedre enn sommerklær, er jeg den eneste? Gleder meg til å bruke høyhalsede gensere, skjørt, dressbukser, kåpe (kjøpte på salg på Benetton i januar og har knapt brukt den)...
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Jeg liker høstklær bedre enn sommerklær' date=' er jeg den eneste? [/quote'] Nei, jeg også!
aline Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2004 ... (bilde 3 i vindu 1 som du henviser til)' date=' meget spent på den.. Har som regel blitt skuffet de gangene jeg har bestilt ytterjakker, men er evig optimist![/quote'] Den tenkte jeg også på, men så fant jeg ut at jeg prøvde meg på ullen denne gangen.
Malou Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Jeg liker også høst/vinterklær mye bedre enn sommerklær, selv om jeg ellers er mest glad i vår og sommer. Når det gjelder kjøp av klær på H&M (rowells) så kan man som de fleste andre steder være både heldig og uheldig. Jeg pleier å bestille en del, og sett i forhold til pris er jeg som oftest fornøyd med kvaliteten. Har hatt ullfrakk fra H&M før som jeg tror er i samme kvalitet som den de selger nå og har vært fornøyd med den, så jeg tror ikke du nødvendigvis bør være redd for å ha gjort noe dårlig kjøp Aline. Jennifer
aline Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2004 Det er bra å høre! er litt usikker på størrelsen da... bestilte i str 42, men aner ikke hvordan størrelsene er i jakker hos dem.... er brei over ryggen. Har aldri returnert noe jeg da, går det an å returnere å få større størrelse dersom den er for liten? og er det mye jobb med?
Gjest Coral Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Har de begynt å sende ut høstkatalogen fra hm rowells, og kan man allerede bestille høstklærne på nettet? Ikke helt oppdatert her jeg, men synes det er gøy å kikke i katalogene derfra. Har også funnet flere plagg som virkelig har blitt hyppig brukt, og med god kvalitet (Bla en jakke jeg kjøpte for to år siden, ikke i ull men parkas type. Brukt den mye).
Gjest Coral Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Har aldri returnert noe jeg da, går det an å returnere å få større størrelse dersom den er for liten? og er det mye jobb med? Det går helt fint å returnere og bestille ny størrelse, bare fylle ut litt på et skjema og sende pakken med det du ikke vil ha/ vil bytte tilbake igjen.
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Har aldri returnert noe jeg da, går det an å returnere å få større størrelse dersom den er for liten? og er det mye jobb med? Ja, det går kjempefint! Bare send tilbake som vanlig og skriv på returlappen hva du ønsker å bytte til.
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Har de begynt å sende ut høstkatalogen fra hm rowells, og kan man allerede bestille høstklærne på nettet? Ikke helt oppdatert her jeg, men synes det er gøy å kikke i katalogene derfra. Har også funnet flere plagg som virkelig har blitt hyppig brukt, og med god kvalitet (Bla en jakke jeg kjøpte for to år siden, ikke i ull men parkas type. Brukt den mye). Ja, jeg fikk en forhåndskatalog for en stund siden og i går lå det jammen to eksemplar til i postkassa mi. :-? Ser ikke helt poenget med å sende ut en ny når jeg fikk for lenge siden, har ikke opplevd det før.
aline Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2004 Høres jo veldig greit ut. har aldri returnert noe, har vært heldig med det meste jeg har bestillt, og det som har vært feil har bare vært småting.... og da har jeg ikke giddet å tatt meg bryet med å returnere det engang... (det er slik de tjener ekstra penger tror jeg!!!) men er forberedt på at jeg kan risikere å returnere/bytte når det dreier seg om litt større ting som koster mer en en hundrelapp.
Gjest Coral Skrevet 20. juli 2004 #16 Skrevet 20. juli 2004 Nei det holder vel med en katalog skulle man tro Kom på at jeg bestilte høstkatalogen fra nettet for en stund siden, men ikke sett noe til den jeg.. Ser ut som noen får flere og andre ikke i det hele tatt
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #17 Skrevet 20. juli 2004 Nei det holder vel med en katalog skulle man tro Kom på at jeg bestilte høstkatalogen fra nettet for en stund siden, men ikke sett noe til den jeg.. Ser ut som noen får flere og andre ikke i det hele tatt Du kan få en av mine ja!
Miss-X Skrevet 20. juli 2004 #18 Skrevet 20. juli 2004 Jeg liker sommerklær mye bedre! Finnes så utrolig mange kule topper til bruk om sommeren, og så er de forholdsvis billige også. Hater høyhalsede gensere, føler jeg blir kvalt :-? Ellers så finner jeg ikke så mange fine og varme gensere synes jeg... Skal sies at jeg er litt kresen da
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #19 Skrevet 20. juli 2004 Den røde ullkåpen var rålekker!! Tror jeg skal "vindusshoppe" litt jeg nå...
*Monica* Skrevet 20. juli 2004 #20 Skrevet 20. juli 2004 : Dette (ville ikke spesifisere ser jeg, så det er den røde på side 2, den tredje fra venstre altså) er ullkåpa, i rødt. Syntes den så både god og fin ut på bildet, så gjenstår det å se i virkeligheten... den har jeg også bestilt! (i svart) synes den ser kjempefin ut. nå gjenstår det bare å se om den er like fin i virkeligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå