AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg har to barn fra et tidligere forhold. Jeg har et ønske om å få en baby med mannen jeg dater. Men han kan desverre ikke få barn. Noe han ikke har valgt selv. Ville dere dumpet en mann hvis dere var i min situasjon? Jeg må ærlig si at jeg ble forelsket i denne mannen. Og jeg er fortsatt forelsket. Ingen er garantert et barn uansett. Så tiltross for at barneønske mitt har vært veldig sterkt, så vil jeg ikke dumpe han. Anonymous poster hash: 2dd09...c3a
PrinsesseNila Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Ville aldri dumpet noen pga det. Det finnes alltid "hjelp" i utlandet om en trenger donor om han også har lyst på Tenker at kjærlighet for personen trumfer lyst på barn, og spesielt siden en kan bruke donor burde det ikke være et problem sånn egentlig. Men det er meg
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Ville aldri dumpet noen pga det. Det finnes alltid "hjelp" i utlandet om en trenger donor om han også har lyst på Tenker at kjærlighet for personen trumfer lyst på barn, og spesielt siden en kan bruke donor burde det ikke være et problem sånn egentlig. Men det er meg Trådstarter: Jeg tenker det samme. Jeg er heldig som har barn. Og jeg er mer opptatt av å satse på å være sammen med en jeg er forelsket i, istedet for å måtte lete etter en ny mann. Jeg ble veldig forelsket i han, og jeg vil ikke dumpe han for å gå å lete igjen. Faktisk så er det ikke hans feil at han ikke kan få barn. Jeg kan jo ikke garantere at jeg kan få barn heller. Men det fins andre løsninger for å få barn i dag også. Det er sant. Anonymous poster hash: 2dd09...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Hadde aldri dumpet en mann, fordi han ikke kunne få barn. Jeg har 2 barn selv. Men kunne tenkt meg flere barn. Men har innsett at det å finne kjærligheten er virkelig ikke enkelt. Så hadde jeg funnet kjærligheten, så hadde jeg aldri gitt opp det. Anonymous poster hash: 67e32...67a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 4ed24...8cb
w0ho Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Jeg hadde heller aldri dumpet en mann pga det
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Noe jeg har lært meg er at en god mann er sjelden vare, så nei, jeg hadde nok holdt på han. Anonymous poster hash: 4d378...6b5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Nei. Ikke om jeg ikke hadde barn heller. Anonymous poster hash: 4f90f...2b6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 ja, for hvis fyren er hyggelig og snill, så er det en sjelden vare, og når han ikke kan hjelpe for problemet, så dumper man ikke han av den grunn av at han ikke kan få barn. Det synes jeg blir feil. Anonymous poster hash: 2dd09...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå