Gå til innhold

Han jeg dater adder mange jenter på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg driver å dater en mann på 29 år som jeg møtte for en måneds tid siden. Vi har møttes 3 ganger og kost oss like mye hver gang ( i vært fall jeg). Han virker som en seriøs mann, er oppegående, god jobb, ser grei ut (ikke superhot, men grei :)) osv. Vi har ikke hatt sex enda, kun holdt hender og kysset litt. Han ville ha sex sist vi var sammen hos han å så film, men jeg avviste da jeg syntes det var for tidlig. Han virker interessert i meg og spør mye om meg og min familie, smiler til meg og ser meg inn i øynene. Han er ikke overivrig på å kontakte meg når vi er fra hverandre, men jeg får følelsen av at han er interessert.

Men, så har jeg stusset på en liten ting. Han har sykt mange venner på Facebook (680 stk). Greit at 15 åringer adder alt og alle, men voksne folk har vel sjeldent så mange venner om de ikke er superduper populære da, og det tror jeg helt ærlig ikke han er. Jeg har selv 350 venner som jeg tror er mer vanlig. Ikke at det betyr så fryktelig mye, men med tanke på den andre tingen jeg bemerket meg som er at han stadig blir venner med nye kvinner på Facebook, så begynner jeg å lure? Noen av disse kvinnene han blir venn med er ikke fra denne byen en gang. Flere baller i luften mon tro?

Skal jeg spørre han eller? Vil ikke virke som en kontrollfreak, men jeg gidder heller ikke å date en fyr som muligens sjekker opp andre også. Kjenner jeg blir skuffa av tanken.

Denne byen er ikke så fryktelig stor så jeg kjenner en bekjente av han, og han sa til meg at han overhodet ikke er en player, og at han er en fornuftig og seriøs kar.

What?

Anonymous poster hash: beab4...f95
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møttes dere på nettet? Kan det være han dater andre enn deg?

Anonymous poster hash: 07b26...360
  • Liker 1
Skrevet

Definitivt flere baller i luften med mindre han på en eller annen mirakuløs måte tilfeldigvis blir kjent med haugevis av nye jenter fra over alt som han adder hele tiden. Mange nye jente-venner på face er en av de aller klareste tegnene på en internet-player. Blir kjent med mange og sjekker litt rundt for å ha flere muligheter og dater gjerne flere samtidig.

Jeg ville vært litt obs..

• Liker 1
Skrevet

Møttes dere på nettet? Kan det være han dater andre enn deg?

Anonymous poster hash: 07b26...360

Nei, vi møttes på en fest. Venn av venn opplegg. Startet å prate sammen der, og vips utvekslet vi nummer og har møttes siden.

ts

Anonymous poster hash: beab4...f95

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er viktig å være forsiktig med facebooken. I starten da jeg kom ut fra første forholdet mitt, så var ikke jeg vant med singellivet. Jeg hadde levd beskyttet i fra det hele livet mitt. Det som skjedde var at jeg lå til en haug med menn på facebooken min. Dermed så tror jeg at folk fikk inntrykk av meg som useriøs. jeg fikk høre det av datene mine. Mulig var det derfor jeg ble behandlet deretter også.

Dette har jeg lært meg nå. Foreks så tror jeg at jeg skal slette noen av datene jeg har hatt før. Jeg vet ikke. Men noen av dem har jeg ikke klart å slette fordi de ba om å være venner med meg. Og jeg så ikke noe galt i det.

Hva med dere, sletter dere andre tidligere dater på facebook? Noen av dem blir jo mer som venner uansett. Men jeg sletter dem som har dumpet meg. Det gjør jeg

Jeg mener at du bør ta det opp med han og spørre hvorfor han legger til andre damer hele tiden på facebook. Jeg liker ikke sånnt. Heldigvis så har ikke daten min lagt til en eneste damekonkurrent med meg siden vi traff hveandre :) Og det ser jeg på som et stort pluss.

Skrevet

Jeg deita en fyr som var likedan for en tid tilbake. Jeg stusset også over at han til stadighet addet damer på facebook! Han viste seg å ikke være så seriøs, så det ble ikke mer mellom oss. Tror definitivt jeg kommer til å følge med sånt dersom jeg skal deite igjen!

Anonymous poster hash: f1fa0...f16
Skrevet

Vet ikke helt om det er passende å spørre om det eller ikke, kan være vanskelig å legge det frem på riktig måte.

Jeg har selv venner som 7-800 venner på Facebook, grunnen er at de har hatt samme Facebook i mange år og aldri tatt en opprydding. Jeg har selv vært oppe i nesten 600 til jeg lagde ny Facebook. Nå har jeg kanskje 250, hvilket er folk jeg faktisk kjenner, og alt og alle jeg har gått på skole med eller festet med for ti år siden.. Noen har lavere terskel for å legge til folk også, fordi noen bare er veldig sosiale og utadvendte.

Jeg rota selv med en fyr for litt siden, og når jeg fikk se Facebooken hans, dumpet jeg han tvert. Han var for d første av den spirituelle typen, medlem av grupper om "Naken frihet" og masse dritt. Og flertallet av vennene hans var alskens av damer og puppemodeller. Skjønte hva slags type d var..

Skrevet

Jeg deita en fyr som var likedan for en tid tilbake. Jeg stusset også over at han til stadighet addet damer på facebook! Han viste seg å ikke være så seriøs, så det ble ikke mer mellom oss. Tror definitivt jeg kommer til å følge med sånt dersom jeg skal deite igjen!

Anonymous poster hash: f1fa0...f16

Jeg tror at jeg bør ta en opprydnng i min facebook. Jeg har begynt å rydde litt i den. For man får et sinnsykt negativt inntrykk av mye flørting på siden foreks.... Ikke bra. Men jeg har ikke lagt til noen nye etter at jeg traff han som jeg dater nå. Og det gjør jeg ikke. Ser at han ikke legger til noen som ser ut til å være noen forholdsmateriale for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...