AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Var alt perfekt i forholdet da? Det er jo litt småting og litt fra fortiden i forholdet som kommer frem av og til, og det kan forbli sånn en ganske lang stund fremover.. Så alt jeg lurer på er egentlig om når dere ble forlovet, var alt i forholdet perfekt? Jeg er så opptatt av det, men kanskje det aldri blir perfekt.. Er han jeg vil ha, vi har pratet om det, han vil det også men vi ble på en måte "enige" om at vi skal vente til alt er i orden ... er dette urimelig? Hvordan var det hos dere? Bare lurer. Anonymous poster hash: c42a9...1e2
PrinsesseNila Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Alt hadde definitivt ikke vært perfekt frem til da. Alle har sine problemer både før og etter, og med mindre det er dealbreaker-problemer burde det ikke ha noe å si
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Alt var perfekt de 2 årene vi var sammen før forlovelse og etterpå også. Giftet oss 3 mnd senere. Anonymous poster hash: bb96a...989
Rosa Sitron Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Det blir aldri "perfekt". Det er så perfekt du gjør det til. Jeg mener at det alltid vil være småting i et forhold som ikke er som man ønsker, men ingenting er som man ønsker. De fleste vet jo om ting ved en selv man ikke liker, men man liker totalen likevel. Litt på samme måte er det med et forhold.
Focklop Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Et forhold har sine gode og onde dager, men da vi forlovet oss hadde vi en veldig fin periode! Hadde nettopp kjøpt oss hus(bodde i liten leilighet før) og gledet oss over fremskrittet i forholdet vårt. Ikke heng deg opp i problemer i forholdet, alle har noen. Mennesker som velger å se helheten i den andre parten og virkelig jobbe med disse problemene er de som holder sammen resten av livet. Jeg synes det er synd at så mange overanalyserer småting og tror en ikke elsker kjæresten sin fordi man har mistet litt av gnisten en periode, noe som vil skje mange ganger i løpet av forholdet. Det skal utrolig mye til for å slutte å elske noen. Jeg tør å påstå at jeg og min forlovede har hatt type dealbreaker-problemer mange ganger i løpet av forholdet, som mange hadde undret over, men jeg har alltid tenkt meg godt om og funnet ut at jeg elsker ham, selv hvor sint og lei jeg har vært. Vi er blitt for bortskjemte og denne "flere fisker i havet"-ideologien er nok mye av grunnen til at mennesker som egentlig kunne ha levd lykkelig i de grå dager, velger å skilles i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Vi hadde akkurat kommet oss igjennom noe ganske tøft da vi forlovet oss, så vi følte oss nok litt sånn 'sterkere enn noen gang'. Men selvfølgelig er ingenting perfekt...Anonymous poster hash: 45c4b...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå