Persephone Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg skal dåp nå på søndag og jeg har bare sorte kjoler. Den ene lyse jeg har er veldig sommerpreget og passer ikke anledningen. Den kjolen jeg tenkte på er da sort, har korte ermer, turtleneck og rekker meg til knærne. Kan jeg bruke denne med sorte sko og tilbehør i sølv?
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 (endret) Jeg synes at i et barnedáp sá er det ápent for á bruke det meste. Kanskje ta pá deg et svart strómpebukse ogsá, sjólv om dette er vel noe som er lurt á ha pá seg ná som det har begynt á bli kaldere ute. Jeg synes det hóres fint ut hva du skal ta pá deg, ogsá med tilbehór i sólv. Forresten, liker ogsá det bildet du bruker som avatar der. En av mine favoritter. Endret 6. november 2014 av SunflowerPenguin
Gjest Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Den synes jeg du absolutt kan bruke Jeg synes lengde og utforming på kjolen er viktigere enn farge når det kommer til dåp, og ut i fra hva du forklarer så høres kjolen passende ut.
Persephone Skrevet 6. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes at i et barnedáp sá er det ápent for á bruke det meste. Kanskje ta pá deg et svart strómpebukse ogsá, sjólv om dette er vel noe som er lurt á ha pá seg ná som det har begynt á bli kaldere ute. Jeg synes det hóres fint ut hva du skal ta pá deg, ogsá med tilbehór i sólv. Forresten, liker ogsá det bildet du bruker som avatar der. En av mine favoritter. Å, så godt! Jeg var veldig usikker, spesielt siden hun jeg skal dra med bare kommer til å gå i pasteller. Jeg kommer nok til å bruke strømpebukser også, ja, men jeg var litt usikker på om jeg skulle bruke gjennomsiktige eller sorte. Sort er vel kanskje best siden det er i kirken. Tusen takk forresten! Jeg tenkte akkurat på hvordan jeg alltid pleide å spille Club Penguin da jeg var yngre
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 (endret) Naturligvis kan du ogsá bruke gjennomsiktige strómpebukser ogsá, jeg tenkte mest pá hva som er varmest. Men hvis du blir kjórt mye eller ikke skal gá sá altfor lange avstander ute sá kan gjennomsiktig strómpebukse vaere fint det og. Ta pá deg det du fóler best for á gá i. Jeg er ná en sánn person som liker á gá i mye svart i de fleste annlendninger, og det er ná en farge som er "timeless", elegant til á brukes i de fleste sammenhenger. Er nok sant i hva nr. 2 sier om at lengden og utforming har mer á si enn fargen som blir brukt. Kos deg pá Dáp's Feiringen! Jeg er sikker pá at du vil bli fin! Endret 6. november 2014 av SunflowerPenguin
Gjest Ive Lina Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Selvsagt kan du bruke svart i barnedåp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå