Gå til innhold

Meglerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om denne serien? Første gang truls svendsen er skuespiller. Jeg syns serie er bra og liker truls godt, syns han er veldig morsm :)

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns den er morsom. Truls Svendsen er genial. :)

Skrevet

Håper det blir en sesong 2, jeg syns ikke serien ser ut som den er i ferd med å slutte

Gjest crazycatlady
Skrevet

Håper jeg og. Skikkelig morsom serie.

Skrevet

Håper ikke den blir kanselert og glemt slik som med nattskiftet, den serier likte jeg virkelig godt!

Karakteren til john brungot i meglerne er litt artig, pussig at han skal dukke opp i alt henriette er med i hehe :)

Skrevet

Herregud for en slutt, dette kan ikke være slutten!

• 3 uker senere...
Skrevet

Serien har blitt fornyet og det kommer en sesong 2 :) Spurte tv 2 på mail og de sa det, bra fordi dette var ikke en slutt verdig for å avslutte en serie. Håper dem får inn noen gode og morsommere skuespillere til neste sesong

Skrevet

Syntes dette hadde potensiale til å bli en bra serie, og at Truls er en habil skuespiller, men syntes ikke han passer i rollen. Det hadde vært morsommere om de hadde spillt mer på steriotyper. Slik serie som Jeppe K https://www.youtube.com/watch?v=gIE5ngNy6a8 syntes jeg er kjempegøy, hvor de gjør mer nar av yrkesgruppen som alle elsker å hate ;) Syntes det er et mer artig konsept enn det de fikk til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...