Gå til innhold

Prostatasjekk på Torsdag kveld fra nydalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på Torsdagkveld fra nydalen å der skal dem ta prostasjekk, planen er Mikkel Niva og Anders Nilsen skal ta en sjekk, men det ender opp med at Sigrid Bonde Tusvik og Else Koss Furuseth også tar..

Hele oppbyggingen av "sketsjen" er så kleint at jeg ble kvalm, jeg prøvde og se bort, men måtte bare se på det.. syns nesten dem bare skremmer mannfolk til og ta sjekken, en at dem oppmuntra mannfolk til og sjekke seg.

Flere som så? hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag kveld fra Nydalen er på overtid, og skulle vært lagt ned for flere år siden. Makan til barnslig og dårlig humor. Det er rett og slett pinlig dårlig.

Anonymous poster hash: 4a861...0b8
  • Liker 10
Skrevet

syntes torsdagskveld fra nydalen har tapt seg kjempe mye, så jeg ser ikke på det lenger..

Skrevet

Blir ikke mer behagelig selv om det ikke vises på tv.

Anonymous poster hash: 3b0fd...a17

Skrevet

Sitter og ser på Torsdagkveld fra nydalen å der skal dem ta prostasjekk, planen er Mikkel Niva og Anders Nilsen skal ta en sjekk, men det ender opp med at Sigrid Bonde Tusvik og Else Koss Furuseth også tar..

Hele oppbyggingen av "sketsjen" er så kleint at jeg ble kvalm, jeg prøvde og se bort, men måtte bare se på det.. syns nesten dem bare skremmer mannfolk til og ta sjekken, en at dem oppmuntra mannfolk til og sjekke seg.

Flere som så? hva syns dere?

overanalysering much?

Anonymous poster hash: e5d4c...a7a

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Billig underholdning, men det er jo blitt standarden. Har man ikke noe vittig å komme med så tyr man til sex og nakenhet. Det er lettvintløsningen for alle dårlige komikere.

Skrevet

Billig underholdning, men det er jo blitt standarden. Har man ikke noe vittig å komme med så tyr man til sex og nakenhet. Det er lettvintløsningen for alle dårlige komikere.

Sååå enig!

Har ikke sett på det på ei stund, men når jeg hører om slike sketsjer så frister det ikke akkurat heller

Anonymous poster hash: 91934...098

• Liker 1
Skrevet

Det var faktisk så kleint at jeg ble kvalm, hadde lyst og kaste opp.. har ikke ord for og beskrive det

Gjest Kritisk
Skrevet

Skjønner ikke at de legene eller hva det er sier ja til dette! Fy faen liksom :P

Gjest crazycatlady
Skrevet

Haha, jeg lo jeg. Men det beste med Nydalen er disse skjult kamera-greiene med Mikkel Niva. Jeg ler meg forderva!

Skrevet

Haha, jeg lo jeg. Men det beste med Nydalen er disse skjult kamera-greiene med Mikkel Niva. Jeg ler meg forderva!

Ja de musikkvideo greiene, de er morsome :D

Skrevet

syntes torsdagskveld fra nydalen har tapt seg kjempe mye, så jeg ser ikke på det lenger..

enig, det var veldig bra før, men nå er det bare drit

Skrevet

Hva er problemet med prostatasjekk, egentlig? Jeg gidder ikke så se på dette programmet, siden det hverken har nyheter, zombier eller gizmos, men en prostataundersøkelse kan da ikke være så ille?

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet med prostatasjekk, egentlig? Jeg gidder ikke så se på dette programmet, siden det hverken har nyheter, zombier eller gizmos, men en prostataundersøkelse kan da ikke være så ille?

Det er jo ikke morsom underholdning?

Anonymous poster hash: 4b2fe...b52

Skrevet

sjekken i seg selv er jo ikke ille, men måten dem bygde opp stemingen på så ble det veldig kleint

Skrevet

sjekken i seg selv er jo ikke ille, men måten dem bygde opp stemingen på så ble det veldig kleint

Det var nok også poenget... At det skulle være kleint...

Anonymous poster hash: 013a3...a06

• Liker 1
Skrevet

Lo jeg og, ser ikke problemet.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg synes det er varierende kvalitet på programmet, nå - men de to siste gangene har jeg ledd. Mye!

Ikke skjønner jeg problemet med prostatainnslaget heller, enkel som jeg er. :icon_lol:

Skrevet

Skjønner ikke at de legene eller hva det er sier ja til dette! Fy faen liksom :P

Det er ikke slik i virkeligheten. Som framtidig lege har jeg rektalekplorert og undersøkt prostata en del ganger. Det er ikke det gøyeste man kan gjøre, men man venner seg til det og det går helt greit så lenge pasienten forstår hva det går ut på.

Er nok kleint på tv da.

Anonymous poster hash: 94f23...c40

Skrevet

Det er ikke slik i virkeligheten. Som framtidig lege har jeg rektalekplorert og undersøkt prostata en del ganger. Det er ikke det gøyeste man kan gjøre, men man venner seg til det og det går helt greit så lenge pasienten forstår hva det går ut på.

Er nok kleint på tv da.

Anonymous poster hash: 94f23...c40

Et øyeblikk der trodde jeg du skrev "rektalpolert" og tenkte "WTF?! Hva slags lege er dette?".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...