Djungelvrål Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Når jeg er i betalingsutsjekkinga ser jeg at varene leveres av Svenska posten. Men nettsiden er jo norsk. Må jeg betale toll da? Beløpet er på nesten 500 kr...
Guybrush Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Dette bruker å stå på informasjonen til nettbutikken. Norsk og svensk moms er identisk og svært mange opererer over grensen hvor det finnes tollsamarbeid slik at en leverandør kan holde til i ett land og selge til et annet samtidig som de innhenter moms til begge lands myndigheter.
Djungelvrål Skrevet 6. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2014 Jeg gikk tilbake på andre kjøp og så at de alltid har levert fra Sverige så det er nok ok.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Det står: Må jeg betale tollavgift på forsendelsen? Skatter, tollavgifter, eller andre lignende toll- og importrelaterte avgifter betales ikke av kunden. http://www.bubbleroom.no/nn/ofte-stilte-sp%C3%B8rsm%C3%A5l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå