AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hva synes dere om jenter som ikke danser på byen? Ser man på de som kjedelige? Ser mange av vennene mine legger ut bilder fra utesteder de har vært på i helgen, sånne steder som er stappfulle så man står i klynge å danser. Jeg slutta med fylledansing for flere år siden, og nå danser jeg kun med jææææævlig høy promille på nach.. Jeg liker å gå på byen, men jeg er mer jenta som sitter ute å røyker/prater med folk, og det samme inne.. Utrolig irriterende når man en sjelden gang blir med på de største utestedene i byen her, og blir sjekket opp, og fyren selvsagt spør om du vil bli med å danse, og jeg er kjip å avslår.. Er det kjipt med jenter som ikke danser?Anonymous poster hash: 18d50...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Danser ikke selv, så ikke for meg. Hender jeg spør jenten om å danse bare pga. hyppigheten av jenter som danser, men om hun sier nei og gir en begrunnelse (annet enn ett rent nei) hadde det vært helt greit. Anonymous poster hash: e394c...6c9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Er det kjipt med jenter som ikke danser?Anonymous poster hash: 18d50...4d0 Ikke så kjipt som jenter som røyker.Anonymous poster hash: c8953...6ba 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Du kan da vel bli med og danse. Ikke ta deg selv så høytidelig. Anonymous poster hash: 7ca04...807
Christiania_Oslo Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 (endret) Samme her. HATER store klubber. Liker best å gå på mer intime steder som puber og barer. Sånne utesteder som minner om fjortisfylla hater jeg. Misliker å danse, kan godt gjøre det i ny og ne,men når jeg går ut med venniner som elsker å danse så vet jeg at da MÅ jeg og vil helst slippe, Bedre å sitte ned i ro og prate. Endret 6. november 2014 av Christiania_Oslo 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Alle kan da vel danse. Er du ikke noe flink så lær deg noen enkle dansesteg. Jenter som ikke danser på byen er like sjeldent som gutter takker nei til sex på nach. Anonymous poster hash: 16c2a...9a8
Gjest Inggolf Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 (endret) Du har slutta med fylledansing for lengst, men du danser bare med "jææævlig" høy promille? Heheee, logisk! Jeg elsker å danse, men unngår stort sett disse overfulle stedene du beskriver. Synes ikke de som ikke danser er kjipe (noen må jo passe på jakkene )- synes det hadde vært kjipere om noen jeg var sammen med sitter mye ute å røyker. Endret 6. november 2014 av Noz 3
Gjest HeiHade Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Er da mange, både menn og kvinner, som ikke trives på dansegulvet, så det er jo veldig individuelt hvordan det oppfattes. Jeg selv kan ikke fordra dansing, så om en fyr ikke vil ha noe mer med meg å gjøre over det så er det helt greit. Da slipper jeg å ende opp med en fyr som kommer til å irritere seg over min manglende danselyst i fremtiden også. 2
Gjest Silverstream Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Danser ikke på slike utesteder lengre fordi det er helt umulig. Dansegulvet er stappet full av folk og jeg har gjentatte ganger satt meg fast(!) midt inne i klyngen av folk som dytter, presser og jeg blir tråkket på føttene. Så når jeg skal ut av dansegulvet må jeg brøyte vei og bruke krefter.
Sirah Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Jeg danser ikke pga at jeg kort og greit ikke kan danse. Jeg eier ikke et eneste rytmisk gen i hele kroppen, og ser ut som en blanding mellom et trafikklys og en elefant når jeg en sjelden gang prøver meg. De gangene jeg prøver meg skal det legges til at promillen er godt over anbefalt, og dansingen deretter. Av respekt for meg selv og alle andre mennesker rundt meg som risikerer traumer etter å ha sett meg stompe rundt så lar jeg gledelig være Så får jeg heller være kjip 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Hva som er normalt kommer da an på stedet. I en bar sitter folk med en drink og prater, i en nattklubb står man og danser (og det er ofte for mye musikk til å kunne holde en skikkelig samtale). Jeg drar mer ut til barer eller steder med 'lounge' stemning enn jeg drar på nattklubber. Sluttet vel med steder der folk står presset oppi hverandre da jeg var rundt 21, er 24 nå. Dersom du drar steder der alle danser, er det en sjanse for at du er ansett som kjip om du ikke danser. Danser ikke alle, spiller det ingen rolle. Det at du kun danser når du er drita tyder vel litt på at det handler mer om sjenanse enn preferanse. Anonymous poster hash: 5ec98...be6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Du har slutta med fylledansing for lengst, men du danser bare med "jææævlig" høy promille? Heheee, logisk! Jeg elsker å danse, men unngår stort sett disse overfulle stedene du beskriver. Synes ikke de som ikke danser er kjipe- synes det hadde vært kjipere om noen jeg var sammen med sitter mye ute å røyker. Jaja, ble litt rot der.. Min ungdomstid ble tilbragt med "syremusikk", og dansekunnskapene er vel lagt igjen i den sjangeren. Desverre, eller kanskje heldigvis, spilles ikke "syremusikk" på byen lenger, så mine "mooves" passer ikke til house/rnb-musikk.. Anonymous poster hash: 18d50...4d0
guttemann Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Jeg foretrekker snakking fremfor fylledansing. Er en grunn til at jeg heller vi på en fest, enn ta en bytur. Når det er sagt så liker jeg å danse på fest også, men fylledansing på utesteder med tilfeldige vilt fremmede mennesker med et lydnivå der det er umulig å snakke sammen er liksom ikke det helt store. 1
Summers Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Jeg danser ikke og ville takket nei om en jente spurte meg om å danse. Men synes fortsatt at jenter som ikke danser er kjipe. Det er ikke dansingen, men den tilhørende personligheten.
PrinsesseNila Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det er gøy å danse på utesteder, sambo hater det (han er VELDIG selvhøytidlig). For det første er det kjekt å ha noe annet å gjøre enn å bare drikke, en klarer å holde det gående lengre om en tar seg en tur på dansegulvet mellom drinkene, og en blir ikke "for full" like lett. Jeg kan overhodet ikke danse, men synes ikke det har så mye å si. Så lenge det er gøy så kommer jeg til å fortsette med det
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 Jeg danser ikke og ville takket nei om en jente spurte meg om å danse. Men synes fortsatt at jenter som ikke danser er kjipe. Det er ikke dansingen, men den tilhørende personligheten. Javel. Jeg hater å danse. Fortell meg hva du ikke liker med min personlighet? Og du danser ikke selv? Går da utifra at du ser på deg selv som kjip? Anonymous poster hash: 37cb2...824 8
NumberSix Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Det er kjempegøy å danse! Men da må det være bra musikk, som det går an å bevege seg til, ikke sånn grusom dunk-dunk-musikk som gjerne spilles på de større nattklubbene. Vet heldigvis av to utesteder som har både dansegulv og bakgård/rolig avdeling hvor man kan sette seg ned for å prate. Kan bli trangt på dansegulvet, men det er jo litt gøy også! Kenner likevel at jeg begynner å bli for gammel til å dra ut for å danse.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Javel. Jeg hater å danse. Fortell meg hva du ikke liker med min personlighet? Og du danser ikke selv? Går da utifra at du ser på deg selv som kjip? Anonymous poster hash: 37cb2...824 Selvhøyditelighet? Anonymous poster hash: f509d...aab
Gjest HeiHade Skrevet 7. november 2014 #20 Skrevet 7. november 2014 Jeg danser ikke og ville takket nei om en jente spurte meg om å danse. Men synes fortsatt at jenter som ikke danser er kjipe. Det er ikke dansingen, men den tilhørende personligheten. Da regner jeg med at du ser på deg selv som kjip også? Hvis ikke så kan jeg si at det er ikke din mangel på dansing som gjør deg kjip, men den hyklerske holdningen din. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå