AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Får ofte av en bit eller to i munnen som jeg klarer å få ut, men er så redd for at h*n skal svelge disse bitene eller sette i halsen! Klarer ikke å følge med hvert eneste sekund, så hva gjør dere med samme problem? Finnes det et underlag man kan bruke istedet for disse skummattene..? Anonymous poster hash: 9e0a4...1ef
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Bruk et pledd i stedet? Anonymous poster hash: f6a44...4d0 1
metempsychosis Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Disse lekemattene i skum har blitt forbudt i offentlige barnehager her i Frankrike, blant annet pga faren for at de skal bli "spist" av de små... Vi brukte et tykt teppe/pledd hvor babyen lekte
Gjest Kritisk Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Disse lekemattene i skum har blitt forbudt i offentlige barnehager her i Frankrike, blant annet pga faren for at de skal bli "spist" av de små... Vi brukte et tykt teppe/pledd hvor babyen lekte bor du i frankrike? Så spennende Hvor? fortell?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Vi har en sånn lekematte som man pussler sammen (fra Toys R Us). Den er blitt tygd på av to barn og er like hel. (Vi hadde en annen dyrere og mykere matte fra en babybutikk og den gikk det biter av)Anonymous poster hash: c8077...45b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Vi har en puslematte fra Nille, den er utsatt for masse tygging (selv om jeg forsøker å avverge det), men det ser ut som den tåler det. Ikke i nærheten av at noe løsner. Anonymous poster hash: f73a4...6b2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Vi kjøpte også en sånn gummi-matte til vår jente når hun var liten. Problemet her var at hun ble født med smalt spiserør og spiste flytende mat til hun var 2 år. Det endte jo så klart med at hun klarte å tygge av en ganske stor bit av denne matta, og vi måtte på sykehuset å fiske den opp igjen.. Anbefaler ikke disse mattene til noen små barn. Anonymous poster hash: 6b796...aee
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Hvor gammel er babyen? Har han tenner og kommer seg rundt trenger du vell ikke matte? Jeg la vertfall bort min da frøkna begynte å komme seg rundt selv. Den ble jo ikke brukt da hun kom seg av uansett. Bruk tepper eller lekematte av tøy om du må ha noe å legge han påAnonymous poster hash: 33e8c...11a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Er nok lurt å bytte ut med noe annet om de kan få i seg biter, skjønner ikke at de kan selge slike matter.,.. Anonymous poster hash: a754f...b54
Sol79 Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Hvor gammel er babyen? Har han tenner og kommer seg rundt trenger du vell ikke matte? Jeg la vertfall bort min da frøkna begynte å komme seg rundt selv. Den ble jo ikke brukt da hun kom seg av uansett. Bruk tepper eller lekematte av tøy om du må ha noe å legge han påAnonymous poster hash: 33e8c...11a Hjemme hos oss er det gulvkaldt, så både babyen, 2-åringen og vi voksne bruker gymmatta når vi leker. Vi har en matte fra XXL. Ingen av mine har spist på den, men den er også så kraftig at jeg ser ikke for meg at det går an å ta seg en tygg av den.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Gi babyen en leke å tygge på, så slepper den å gnage på matten. Stakkars unge Anonymous poster hash: e7a2a...09e
Amens Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Jeg bruker ett sengepledd som er brettet. Det er ikke så god å tygge på, så hun tygger på lekene sine istedet.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Gi babyen en leke å tygge på, så slepper den å gnage på matten. Stakkars unge Anonymous poster hash: e7a2a...09e Hjelper sikkert ikke stort. Min kar har alltid mange leker tilgjengelig. Men hvis han får tak i en flik av gulvmatta ser det ut til at den er best å tygge på. Og alt annet han ikke får lov å spise :-pAnonymous poster hash: 2d5a8...5e5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Gi babyen en leke å tygge på, så slepper den å gnage på matten. Stakkars unge Anonymous poster hash: e7a2a...09e For en usaklig kommentar?! Leker og biteringer er selvfølgelig tilgjengelig hele døgnet, men dette blir for tiden fort uinteressant, så h*n sleper seg bort og tar ett godt tak og tygger av en bit.. Men takk for andre svar Er 7mnd gammel. Matta er en slik fra xxl, ganske tykk, men mer "foamy", så får evnt prøve en fra Nille da? Eller teppe istedet ja.. Er gulvkaldt i huset vårt også.. Anonymous poster hash: 9e0a4...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå