AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Gubben har hektet av baderomsdøra og satte den i underetasjen før han dro på jobbreise idag. Grunnen er tenåringer som aldri blir ferdig på badet og voksne og spebarn som ikke slipper inn. Har funnet og fått opp døren i hovedetasjen, men hengslene er borte. Kan dørhengsler kjøpes løst? Hvordan få badet to små uten at de fryser uten dør? Anonymous poster hash: 21a5c...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Gubben har hektet av baderomsdøra og satte den i underetasjen før han dro på jobbreise idag. Grunnen er tenåringer som aldri blir ferdig på badet og voksne og spebarn som ikke slipper inn. Har funnet og fått opp døren i hovedetasjen, men hengslene er borte. Kan dørhengsler kjøpes løst? Hvordan få badet to små uten at de fryser uten dør?Anonymous poster hash: 21a5c...c5e Hahahahahahahahahah, ler meg ihjel!!!! Ser han for meg Han setter ihvertfall et eksempel for tenåringene Anonymous poster hash: 15415...5eb 35
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Du kan få kjøpt dørhengsler løst ja, bla. på jula.Anonymous poster hash: 4ea77...747
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Gubben har hektet av baderomsdøra og satte den i underetasjen før han dro på jobbreise idag. Grunnen er tenåringer som aldri blir ferdig på badet og voksne og spebarn som ikke slipper inn. Har funnet og fått opp døren i hovedetasjen, men hengslene er borte. Kan dørhengsler kjøpes løst?Hvordan få badet to små uten at de fryser uten dør?Anonymous poster hash: 21a5c...c5e Skru opp varmen og gi han regningen. Anonymous poster hash: 2dc84...b5b 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Har du det så kaldt i resten av huset? Sjelden jeg lukker døra og babyen fryser da ikke på badet Anonymous poster hash: bd257...6cc 6
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Det var voldsomt å fjerne hele døra da. 6
Gjest chiki Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Det er vell for å sette ett eksempel for tenåringene. At de trenger ikke dra utntiden. Dette var en effektiv måte Tviler på ungene fryser igjel
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Dere burde ha mer enn ett bad. Anonymous poster hash: 0fb12...83e 4
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Det er vell for å sette ett eksempel for tenåringene. At de trenger ikke dra utntiden. Dette var en effektiv måte Tviler på ungene fryser igjel Så de skal bare ha et bad uten dør? Hva om de får besøk og gjester skal låne toalettet? 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Så de skal bare ha et bad uten dør? Hva om de får besøk og gjester skal låne toalettet? syntes dette var hysterisk morsomt! Minner meg om amerikanske komedier Anonymous poster hash: 15415...5eb 9
Gjest Malanthor Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Blir egentlig bare litt skuffet over at foreldrene ikke klarer å løse dette på en rasjonell måte. 18
lulle Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Blir egentlig bare litt skuffet over at foreldrene ikke klarer å løse dette på en rasjonell måte. Jeg synes det var en rasjonell måte jeg. Veldig rasjonell :-) 16
Gjest chiki Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Så de skal bare ha et bad uten dør? Hva om de får besøk og gjester skal låne toalettet? Forklar hvorfor den er av, med mindre toalettet er direkte til stuen går det nok fint. Pappa hektet av døren på rommet mitt da jeg var tenåring fordi jeg smelte den så ofte. Var noen dager uten, lite kult med venner på besøk. Tok noen dager og jeg smelte aldri døren igjen. Han truet også med å sette inn sann dusjautomat og gi oss 5 poletter hver i uken om vi alle fortsatte å dusje så lenge, han var lei av å ofte dusje i kaldevann. Tenåringer kan være veldig selvsentrerte, og jeg synes ikke mor skal trumfe over fars bestemmelse
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Kan du ikke henge et pledd i døråpningen når du bader barna? Da holder vel varmen seg inne på badet. Så lar du døra være til mannen kommer hjem.. Kanskje tenåringene lærer noe.Anonymous poster hash: edf8a...2c2 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Forklar hvorfor den er av, med mindre toalettet er direkte til stuen går det nok fint. Pappa hektet av døren på rommet mitt da jeg var tenåring fordi jeg smelte den så ofte. Var noen dager uten, lite kult med venner på besøk. Tok noen dager og jeg smelte aldri døren igjen. Han truet også med å sette inn sann dusjautomat og gi oss 5 poletter hver i uken om vi alle fortsatte å dusje så lenge, han var lei av å ofte dusje i kaldevann. Tenåringer kan være veldig selvsentrerte, og jeg synes ikke mor skal trumfe over fars bestemmelse enig med du Anonymous poster hash: 15415...5eb
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Forklar hvorfor den er av, med mindre toalettet er direkte til stuen går det nok fint. Pappa hektet av døren på rommet mitt da jeg var tenåring fordi jeg smelte den så ofte. Var noen dager uten, lite kult med venner på besøk. Tok noen dager og jeg smelte aldri døren igjen. Han truet også med å sette inn sann dusjautomat og gi oss 5 poletter hver i uken om vi alle fortsatte å dusje så lenge, han var lei av å ofte dusje i kaldevann. Tenåringer kan være veldig selvsentrerte, og jeg synes ikke mor skal trumfe over fars bestemmelse Kan hende noen går forbi badet for de skal hente noe og så sitter man og driter liksom. Det samme for de som bor der. Blir forresten å stinke død og helvete i hele etasjen om folk må drite. Nei jeg håper han setter opp døra igjen. Da kan han heller fjerne låsen så det ikke går an å låse. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 Kan hende noen går forbi badet for de skal hente noe og så sitter man og driter liksom. Det samme for de som bor der. Blir forresten å stinke død og helvete i hele etasjen om folk må drite. Nei jeg håper han setter opp døra igjen. Da kan han heller fjerne låsen så det ikke går an å låse. ha litt humor da, herregud, det er jo ganske vittig. Må være slitsomt å bo med en så lite humorfylt person som du Anonymous poster hash: 15415...5eb 12
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Hahahahahahahahahah, ler meg ihjel!!!! Ser han for meg Han setter ihvertfall et eksempel for tenåringene Anonymous poster hash: 15415...5eb hahaha, jeg klarer ikke komme over morsomt dette er Ser for meg hvor irritert han er, går og hekter av døra og smiler for seg selv, haha Mannen din har humor TS - kos deg med det me like! Anonymous poster hash: 15415...5eb 15
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 ha litt humor da, herregud, det er jo ganske vittig. Må være slitsomt å bo med en så lite humorfylt person som du Anonymous poster hash: 15415...5eb Humor? Hsn har jo ikke gjort det for å være morsom 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Blir egentlig bare litt skuffet over at foreldrene ikke klarer å løse dette på en rasjonell måte. da er det ikke mye som ikke skuffer deg... Anonymous poster hash: 15415...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå