AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jobben arrangerer julebord helt i slutten av måneden. Jeg har et godt øye til en kollega, men jeg klarer ikke å finne ut om signalene han sender kun gjelder vennskap eller om han også er interessert i noe mer. Vi er veldig gode venner, og kan snakke om mye rart, men jeg tør ikke spørre rett ut. Han er den snille, litt forsiktige typen, og er ikke den som drar på byen og jakter på ONS. Jeg er alenemor, og har derfor ikke mye fritid til å "ta en kaffi", siden jeg er 100% mamma. Min mor kommer på besøk og har tilbydd seg å være barnevakt, slik jeg får være sosial i anledning julebordet. Jeg vurderer derfor å hoppe i det på julebordet, og se om jeg har noen sjanse. Etter ett glass vin er det litt lettere å spørre om det er noen interesse der. Go for it? Eller er det for feigt? Tips?? :-) (Ingen av oss er harde på flaska, så det blir ikke noe flatfyll.)Anonymous poster hash: cdaad...a67
Gjest HeiHade Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Tja, det kan du jo. Eller så kan du også bare se om det naturlig går over til lett flørting mellom dere, eller eventuelt flørte litt selv og se hvordan han responderer. Men hvis du føler deg tryggest på å bare spørre rett ut etter noen glass er det ingenting galt i det. All ære til folk som tør å være direkte.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 All ære til folk som tør å være direkte. Tja, det virker kanskje litt i overkant å spørre, det finnes mer subtile måter å gjøre et fremstøt på. Anonymous poster hash: 68984...97c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Tja, det virker kanskje litt i overkant å spørre, det finnes mer subtile måter å gjøre et fremstøt på.Anonymous poster hash: 68984...97c Kom gjerne med tips :-) Egentlig vil jeg bare kaste meg over han, eller dra han med meg hjem, men jeg bør selvsagt gå litt roligere frem... ;-) Vi har allerede en flørtete tone, men jeg vet ikke om det kun er fordi vi er gode venner. :-/ Jeg er veldig flink til å fange opp når menn er interessert i venninnene mine, men jeg er og har alltid vært blind for menns interesse for meg. (Interessen har ikke vært manglende, men jeg har fått vite om det en god stund etter, når det er "for sent")Anonymous poster hash: cdaad...a67
Gjest tomasjj Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Er du genuint interessert i noe seriøst? Julebord er liksom litt, ja, der folk skjeier ut. Det kan hende det virker som at det er julebord-flørt mer enn noe seriøst du er ute etter, hvis du forstår. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Jeg ville heller vært tøff og gjort det i en annen setting om mulig. Men kanskje du får mer svar på det du lurer på mens dere er på julebord sammen, uten at du må gå så hardt tilverks. Ta deg god tid, for en mann som liker deg litt ekstra godt vil nok gi signaler når han er klar for det. Anonymous poster hash: 5875a...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå