Gjest lurt?? Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 For endel måneder siden traff jeg en kjekk fyr... Jeg trodde vi begge ble forelsket i hverandre, dog det har ikke skjedd noe - Inntil jeg nå har fått inntrykk av at vennene hans vet om alt, i negativ mening... som om jeg bare har vært en idiot som har "hengt" etter han... :oops: :-( men hvorfor og hvordan simulerer man "det forelskede blikk".. du vet, det glade blikket man får når man ser den man er forelsket i.. Hvorfor har han åpnet seg for meg? og gitt meg alle de komplimentene?!? flørtet, sett lengselsfull på osv... Gjør en mann i en alder av 30år slikt kun på faenskap??? føler meg dum og lei.. :cry:
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Hm. Svarene her ligger kun hos deg og han du er forelsket i...
Gjest Hillary.. Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Hvis man svever på rosa skyer, så kan man se ting & tang litt uklart. Hvis du er på et litt mer jordnært stadium, så bør du kunne tolke litt av det mennesker rundt deg sender ut av signaler. Hva som er ønsketenkning, hva som er intuisjon (!) og hva som er noe i nærheten av rene fakta - det kan du bare vite selv. At man ikke får bekreftet noe betyr ikke at det er fantasi. Men følelsen av å være litt sprø er jo nærliggende i tilfeller som dette... :veldigsur: Du kan jo lage en liste over det du vet! Og det du er helt sikker på! Skal han virkelig ha laget underholdning (?) av det dere har hatt sammen? Av deg? Er du sikker? Menn rundt 30 behøver ikke være spesielt voksne. De kan være ganske såre og redde og dermed virke overfladiske og spille tøffe drittsekker som ydmyker og tråkker på kvinner som mener alvor. Men det kan være forbigående... Ikke godta sandkasse-nivået. Hva gjør han med deg?
Gjest lurt?? Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 hva han gjør med meg?? jo, han får det til fly sommerfugler.. han får meg til å rødme, til å føle meg spesiell.. MEN jeg har alltid vært av den "dumme" typen, som ikke vil innse at noen er forelsket i meg.. Han har ofte sagt at han synes jeg er flott, sexy osv. Han har oppsøkt steder der jeg er - Han har foreslått at vi feks danner vår egen lille massasje gruppe - kun bestående av han og meg.. (vi trener) Han har "latet"? som om han har ringt meg feil, når han vet jeg har hatt problemer.. MEN han er også tilbake holden.. han sender meg ingen sms/telefon om vi ikke har sett hverandre på en stund.. derimot er han flink til å møte opp der han vet vi kan treffes - og flørter der... blir litt forvirret..
Gjest Labanen Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men har han tatt deg med på noen kjæreste-ting? Date, introdusert deg for venner, eller andre ting som kunne tyde på at han mener alvor? Eller tror du kanskje han bare er på utkikk etter uforpliktende moro?
Gjest lurt?? Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 nei, nå har vi faktisk ikke gjort noe annet enn å treffes bare vi to... :oops:
Gjest Hillary.. Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Jeg hadde nok også tenkt at han var interessert og regnet med at dette ville utvikle seg... !! Kalde føtter? Hvorvidt at han er bare er ute etter "uforpliktende moro" må du jo bare bedømme... Min opplevelse er at menn og gutter vet hvilke kvinner de kan ha uforpliktende moro med og hvem som er for seriøse til det. Når det er sagt, så kan det være noen som er tiilbøyelige til å satse på ekstra utfordringer. Jeg velger å tro at de fleste ikke utnytter folk... Uforpliktende moro kan kanskje også være en unnskyldning for å slippe å kjenne på følelser. Det hadde ikke jeg orket - .
Gjest lurt?? Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 for meg virker det ikke som han driver med "just for fun" - metoden.. i min verden regner jeg mannen da som mindre int, og for å da også ha en større selvtillit.. jeg innbiller meg at når en mann får føleleser dempes den rå selvtilliten di får når det kun er snakk om en "bruk og kast" jente... jeg synes ikke han virker som å skulle ville det, men jeg forstår ikke vennene hans.. som virker så sure... ????
Gjest Hillary.. Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Sure? :-? Hvis han hadde laget undreholdning, skrytt av "byttet" og av at du hang etter han, så ville de vel heller ledd og smilt? Eller? Oppfatter du det som om han og de er lei? Hvordan har du truffet dem? Er dette en engangshendelse (at de ble sure når du kom bort til dem og "forstyrret" eller noe sånt) eller hva dreier det seg om? Hva er situasjonen? At han ikke anerkjenner deg overfor dem når dere traff hverandre tilfeldig? Vennene vil jo vanligvis være nøytralt høflige... Litt vanskelig å si noe om dette.
Gjest lurt?? Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 jeg har vært på hils med vennene hans lenge. lenge før han kom inn i bildet. det har seg slik at noen av jentene der rett og slett har sluttet å hilse! og menna er mer nøytrale. jeg har ikke oppsøkt dem. er det noe jeg har gått glipp av?? :-?
Gjest Hillary.. Skrevet 21. juli 2004 #11 Skrevet 21. juli 2004 Hvis det er jentevenner det er her er snakk om blir bildet kanskje et ganske annet. Jeg trodde det var snakk om kameratene hans - guttevenner! Sjalusi, misunnelse osv. osv. Er noen av dem interessert i han? Vært sammen med han før? (Ingen av dem har noe på gang med han nå?!) Jenter som baksnakker er jo kjempeekkelt, men ikke ikke helt ukjent. Poenget du bør konsentrere deg om er hva han føler for deg?
Gjest lurt?? Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 kjenner de ikke så godt at jeg vet om de er int i han eller ikke.. Men når du sier det så kan det jo virker som om jeg kanskje har bevegd meg inn på "farlig" grunn.. Mulig jeg bare bør gi opp håpet.. er vel ikke noe koselig uansett når man er uønsket - og kanskje blir sett på som den "stygge, heksa som tok han fra den perfekte prisessa" ! :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå