AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Okei, så... Jeg måtte klippe håret mitt selv i dag, noe som ikke gikk helt etter planen. Kort fortalt - fikk tyggis i mitt tørre hår, som igjen førte til et stort kaos, og måtte klippe mye av håret... Og jeg er ikke flink til å klippe hår + er blakk. Kjenner ingen som klipper hår, eller er villig til det. Så jeg må rette opp selv. Trenger tips (helst video eller bilder som forklarer godt hvordan man skal klippe!) til hvordan jeg skal rette opp håret... Det ser ut som en trapp, der håret blir lengre og lengre fra ørene og ned, og eh... Ah, jeg kan ikke klippe. Hjeelp! Anonymous poster hash: 7e13c...4d7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Forresten... (TS her!) Håret er akkurat skulderlengde nå. Anonymous poster hash: 7e13c...4d7
Mona26 Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Skjønte ikke helt åssen du har klippa håret? Er det v øret? Jeg ville ha gått med hestehale til mandag og dratt til en billig frisør. Hvis du bor i Oslo er det flere frisører på Grønland og nedre grunerløkka som er veldig rimelige. Fikk klipp for 150 en gang på "løkka frisør" mener det var det de het. Elles har du jo frisørskoler som er billig, men tar mange timer. Eller frisørlærling.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Okei, så... Jeg måtte klippe håret mitt selv i dag, noe som ikke gikk helt etter planen. Kort fortalt - fikk tyggis i mitt tørre hår, som igjen førte til et stort kaos, og måtte klippe mye av håret... Og jeg er ikke flink til å klippe hår + er blakk. Kjenner ingen som klipper hår, eller er villig til det. Så jeg må rette opp selv. Trenger tips (helst video eller bilder som forklarer godt hvordan man skal klippe!) til hvordan jeg skal rette opp håret... Det ser ut som en trapp, der håret blir lengre og lengre fra ørene og ned, og eh... Ah, jeg kan ikke klippe. Hjeelp! Anonymous poster hash: 7e13c...4d7 Jeg vil anbefale deg to nettsider; longhaircommunity.com, som er et nettforum om hår, hvor du kan stille spørsmål (men da må du registrere deg, gratis), og hairfinder.com. Dette er et nettsted dedikert til hår, hvor du kan finne det meste, blant annet videoer og how-to´s. Lykke til, dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå