Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke den minste peiling på hastigheter og sånt, men merker meg at dette er landets billigste abonnement etter hva jeg kan se etter å ha sjekket Dagbladets oversikt. Jeg tenker på BG Netts ADSL Minipris: http://www.bgnett.no/produkter/privat/adsl.htm#1

Er dette kjempetregt eller er det en god pris for et godt produkt? Ville dere hatt det? Vi har ikke så veldig bruk for internett hjemme, men det er veldig greit å ha det til å sjekke ting og tang, vi pleier ikke å laste ned musikk eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Til surfing er det greit, men du får ikke mest fart for pengene med det abonnementet. Se web-tv o.l. duger ikke dette abonnementet til. Sjekke vg.no, mail o.l. holder det i massevis.

Skrevet

Da holder det for meg. Jeg ser ikke web-tv og sånt, det er stort sett bare ren surfing. Takk, slangemann.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan legge til at BGNett er en ISP som har eksistert i årevis, og som har gode tekniske løsninger.

Før videresolgte jeg bedriftsløsningene deres til mine kunder, og det var ekstremt lite trøbbel med linjene. I tillegg var de svært fleksible og villige til å finne gode løsninger som ikke nødvendigvis sto på noe produktark.

Det eneste jeg ikke vet noe om, er kvaliteten på kundestøtten til privatkunder. Men der har vel ingen av de andre bredbåndsleverandørene grunn til å slå seg for brystet, så du har lite å tape på å prøve BGNett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...