AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #21 Skrevet 6. november 2014 For ordens skyld: det heter "(er du) et troll"! Ellers tror jeg trollet driver og diskuterer med seg selv.. Anonymous poster hash: f8a16...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 Det heter ETT troll. Anonymous poster hash: d0741...49d Har du hentet ordboken din i bakvendtland? Ett er et tallord og passer dårlig inn i setningen. "Et troll" er helt korrekt. Anonymous poster hash: d2f5a...48e 2
kammis Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Varmeste jeg har er Svea jakken ellers er jeg også fornøyd med woolrich og parajumpers. Eventuelt kan du jo kjøpe en kåpe i ull?
WubWub Skrevet 16. november 2014 #24 Skrevet 16. november 2014 Ja, kjøp Canada Goose så kan du gå rundt med pelsen til en stakkars uskyldig dyr som har lidd utrolig mye. Canada Goose jakker ser ikke stylish ut, hver gang jeg ser en sånn jakke går mine tanker til de redde, uskyldige dyrene som har gjennomgått uendelig mye smerte og lidelse bare fordi folk vi ha pelsen. Anonymous poster hash: 8cd42...c15 høres ut som et plagg for en sadist som meg da. takk for tipset, da skal jeg gå til anskaffelse av canada goose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå