Gå til innhold

Mange av KG-lesere, skjerp dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte inne på forumet her, og leser mange forskjellige tråder. Mange trenger råd og innspill. Det er ofte veldig uskyldige ting som blir tatt opp. F.eks: Han er ikke så flinkt til å hjelpe til hjemme, hva skal jeg gjøre?
Også svarer en haug av kvinnfolk: "Dump han!" "Gjør det slutt!" "Pakk sakene dine!"

Jeg tenker bare... hva i alle dager? Gjøre det slutt fordi han ikke er flink huslig? Gjøre det slutt fordi han ikke svarte hyggelig på meldingen? osv...
Jeg fatter ikke hvorfor folk er så raske med å slenge ut sånne bemerkninger, på så utrolig uskyldige ting! Da burde jeg ha gjort det slutt med samboeren min mange ganger da, tydeligvis. Herregud, et forhold går opp og ned. INGEN er perfekte!! Er du perfekt? Er du alltid fantastisk mot mannen din?
Er det rart det blir skilsmisser, når damer har sånn holdning?
Det er en grunn til at jeg aldri gidder å spørre om råd her inne, for da blir man bare slaktet og bedt om å pakke sakene sine fortest mulig, over nettopp- småting.

Og jeg utdyper: småting. Det er en stor og vesentlig forskjell på å gi råd til en person som er sammen med en drittsekk og råde personen til å gjøre det slutt, enn å råde en person til å gjøre det slutt pga bagateller.
Og ikke nok med det, helt utrolig mange som er frekke, kvasse og slenger spydigheter og små stikk i svarene sine. Nesten skremmende. Må tydeligvis være mange som ikke har det helt bra med seg selv.

Anonymous poster hash: dea76...0b4
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange skriver det for å være morsomme og ironisk altså.. Det har du kanskje ikke skjønt?

Fordi gjennomgangstemaet når det er noe trøbbel i paradis ofte er DUMP HAN.

Anonymous poster hash: c0bce...7ab
  • Liker 7
Skrevet

Det er vel kanskje kg-skriverene som bør skjerpe seg og ikke leserne? ;)

Anonymous poster hash: 190e2...ba2
  • Liker 5
Skrevet

De fleste slike kommentarer kommer fra veldig unge brukere som bor hjemme og kun har hatt kjæreste forhold.

Terskelen for å dumpe kjæresten er vesentlig lavere enn en partner etter mange års samliv.

Har en mistanke om at andelen som faktisk har prøvd å leve sammen med et annet menneske er veldig lav

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ofte inne på forumet her, og leser mange forskjellige tråder. Mange trenger råd og innspill. Det er ofte veldig uskyldige ting som blir tatt opp. F.eks: Han er ikke så flinkt til å hjelpe til hjemme, hva skal jeg gjøre?

Også svarer en haug av kvinnfolk: "Dump han!" "Gjør det slutt!" "Pakk sakene dine!"

Jeg tenker bare... hva i alle dager? Gjøre det slutt fordi han ikke er flink huslig? Gjøre det slutt fordi han ikke svarte hyggelig på meldingen? osv...

Jeg fatter ikke hvorfor folk er så raske med å slenge ut sånne bemerkninger, på så utrolig uskyldige ting! Da burde jeg ha gjort det slutt med samboeren min mange ganger da, tydeligvis. Herregud, et forhold går opp og ned. INGEN er perfekte!! Er du perfekt? Er du alltid fantastisk mot mannen din?

Det er en grunn til at jeg aldri gidder å spørre om råd her inne, for da blir man bare slaktet og bedt om å pakke sakene sine fortest mulig, over nettopp- småting.

Og jeg utdyper: småting. Det er en stor og vesentlig forskjell på å gi råd til en person som er sammen med en drittsekk og råde personen til å gjøre det slutt, enn å råde en person til å gjøre det slutt pga bagateller.

Og ikke nok med det, helt utrolig mange som er frekke, kvasse og slenger spydigheter og små stikk i svarene sine. Nesten skremmende. Må tydeligvis være mange som ikke har det helt bra med seg selv.

Du har veldig mye rett i det du skriver.

Anonymous poster hash: e2a43...e49

Skrevet

Det er fordi svaret er så enkelt at man burde vite det selv. :fnise: Er vel ingen som ser på "Dump han" kommentarene som seriøse.

• Liker 1
Skrevet

Må jo skjønne at 95% av de som svarer her er bitter, såret, sosialt tilbakestående eller noe lignende. Bruker noen ganger å lese her bare for å se alle "konstruerte problemstillinger", og alle de teite svarene. Tror nok ikke KG er rette plassen om du vil ha et ordentlig svar på noe. Er bare svada som blir servert her..;)

Anonymous poster hash: 0a61e...6f6

Skrevet

Så utrolig enig TS!

Skrevet

Jeg tenker ofte, når jeg leser her inne, at det er kanskje ikke noe rart at det sitter mange bitre kjerringer på 50+ dønn alene uten muligheter på markedet?

Anonymous poster hash: 8482b...595
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker ofte, når jeg leser her inne, at det er kanskje ikke noe rart at det sitter mange bitre kjerringer på 50+ dønn alene uten muligheter på markedet?

Jeg tror du ville bli overrasket om du oppdaget at gjennomsnittsalderen på den jevne KG bruker nok er nærmere 25 enn 50+ :ler:

Gjest Silverstream
Skrevet

De sitter der sammen med deg

Skrevet

Jeg tror du ville bli overrasket om du oppdaget at gjennomsnittsalderen på den jevne KG bruker nok er nærmere 25 enn 50+ :ler:

Tror nok det er flere "fjortiser" godt oppi åra her. Tror 16- 30- åringer har bedre å gjøre enn å sitte på et forum. De lever jo et spennende og ungt liv.. Desverre er det nok sure, bittre og hatende mennesker over 30 år som skriver disse kommentarene. Er det som gjør meg skikkelig bekymret. Er jo ikke til å ta seriøst. De med perfekte liv, bruker ikke tiden sin på KG.:)

Skrevet

Du kan jo ikke ta de som bare "leser" det er jo de som skriver du må gå på.

Anonymous poster hash: 347bb...fe9

Skrevet

Tror nok det er en del menn som skjuler seg bak disse "Dump Ham-ABene".

Er ikke så sikker på at de er bitre heller. Er nok et forsøk på humor :fnise:

Anonymous poster hash: 7747e...a4d
  • Liker 1
Skrevet

Tror nok det er en del menn som skjuler seg bak disse "Dump Ham-ABene".

Er ikke så sikker på at de er bitre heller. Er nok et forsøk på humor :fnise:

Anonymous poster hash: 7747e...a4d

Hmm, å skylde på menn....det er lurt, jeg skriver det jeg.

Haha

Anonymous poster hash: e2a43...e49

Skrevet

Det er vel kanskje kg-skriverene som bør skjerpe seg og ikke leserne? ;)Anonymous poster hash: 190e2...ba2

Evt. skriverne...

Anonymous poster hash: d0e33...dd3

Skrevet

Tror nok det er flere "fjortiser" godt oppi åra her. Tror 16- 30- åringer har bedre å gjøre enn å sitte på et forum. De lever jo et spennende og ungt liv.. Desverre er det nok sure, bittre og hatende mennesker over 30 år som skriver disse kommentarene. Er det som gjør meg skikkelig bekymret. Er jo ikke til å ta seriøst. De med perfekte liv, bruker ikke tiden sin på KG. :)

Det er flere tråder om alder på KG og alle viser at hovedtyngden av brukerne er i tyve-årene.

Jeg fant én http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=562308&page=1

Anonymous poster hash: 5adf1...403

Skrevet

Hva er galt med å være bitter? Og hva skal man med en mann?

Anonymous poster hash: 56257...4ad

Skrevet

Verre med de som går til angrep, trekker konklusjoner og får TS, som kanskje sitter med bekymringer og får spark når de ligger nede.

Anonymous poster hash: b8e6f...481

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...