AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hei, lurer på om noen her inne har noen gode tips, for jeg har ikke flere ideer... Jeg har 3 svogere mellom 25-35 år, ingen har barn og de bort forsatt hjemme hos svigerfar... De har god betalte jobber, så de "drukner" i penger, og kjøper seg jo det de trenger selv. Noen av de drikker alt for mye, så jeg vil ikke lenger støtte opp om dette, ved å gi dem alkohol. (selv om dette er det de hadde blitt mest glad for..) De sisste årene har det blitt mye godteri, kaffe, matgaver/kurver så føler det er litt "oppbrukt". Har også fått en henvendelse om at det er nok snop nå... Så hva finner man på da???? Anonymous poster hash: 52455...696
Gjest Margit Spat Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Bøker eller abonnement på et blad vil kanskje passe? (Av en eller annen grunn synes jeg ikke de høres ut som bok-lesere, men jeg kan jo ta feil…)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Gavekort på et bilverksted til gratis bilvask?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Kan du ikke spørre om det er noe de ønsker seg. Det synes jeg er glimrende når det kommer til gaver. Ikke alltid lett å finne på noe.Anonymous poster hash: 91269...0b8
Gjest Ive Lina Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Kjøp noe de trenger når de "blir voksne" og flytter for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Takk for tips:) Du har helt rett, ingen bokormer blandt dem, for han er jeg gift med Har spurt dem i mange år, hva de ønsker seg, men får kun til svar "vet ikke, kjøper meg det jeg har lyst på" Interesser er vel kun data... TS Anonymous poster hash: 52455...696
Piken2 Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Gi de gavekort på matkurs! Det vil kunne imponere fremtidige damer. Eller ølsmaking for deres egen del.. Teaterbilletter er sikkert noe de kan kjøpe, men ikke tenker på, ofte trenger man litt hjelp til nye opplevelser. Klatreparken på tryvann (vet ikke hvor dere bor), abonnement på et blad, pt-time?
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Må du kjøpe gave til de egentlug? For meg så høres de ut som folk som ikke bryr seg så mye med jul og sånn. Jeg kan ta feil. Eller så får du la gubben stå for gavekjøpene til de. De er hans brødre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Må du kjøpe gave til de egentlug? For meg så høres de ut som folk som ikke bryr seg så mye med jul og sånn. Jeg kan ta feil. Eller så får du la gubben stå for gavekjøpene til de. De er hans brødre. Hehe egentlig har du helt rett! Men jeg er egentlig veldig glad i å gi gaver, dessuten skal de være hos oss på julaften, og da synes jeg de bør få en gave hver. Har forsøkt å delegere det til mannen før, det ente med at jeg måtte ut å stresshandle lille julaften, fordi han ikke hadde kommet på noe. Men ja kansje gavekort på latter eller noe sånt kunne vært en god ide:) TS Anonymous poster hash: 52455...696
Maleficenta Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Hehe egentlig har du helt rett! Men jeg er egentlig veldig glad i å gi gaver, dessuten skal de være hos oss på julaften, og da synes jeg de bør få en gave hver. Har forsøkt å delegere det til mannen før, det ente med at jeg måtte ut å stresshandle lille julaften, fordi han ikke hadde kommet på noe. Men ja kansje gavekort på latter eller noe sånt kunne vært en god ide:) TSAnonymous poster hash: 52455...696 Ja sistnevnte høres perfekt ut... men får dere gaver av de btw?
Strikkemamsen Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Gavekort på kino. Bowling. gavekort på cdon.
Alice123 Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Abonnement på Illustert Vitenskap (alle liker Illustrert Vitenskap) eller Pondus eller noe. Eller ølsmakekurs eller noe slikt. Jeg hadde bare latt mannen min fikse gaver til egne søsken (hvilket jeg også gjør). Om han så må ut lille julaften så får det bli hans problem. Jeg gidder ikke rydde opp i hans rot.
Frøken Mitzi Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Kanskje noko små "duppedingsar" med hjernetrim eller liknande? Noko av slik type e.l.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Hmm Tusen takk for flere gode tips:) Anonymous poster hash: 52455...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå