AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jenta mi på 18 mnd virker lei av brødskive. Ikke er hun særlig glad i polarbrød heller. Noen som har tips til hva jeg kan gi? Hun liker frokostblanding, men det er ikke så sunt da.. Babygrøt er vi ferdig med. Tips anyone?Anonymous poster hash: e0bfe...0a1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Lag egen frokostblanding med frø og hakka nøtter? Ellers: rå grønnsaker, ostebiter, skinkebiter, eggerøre, kokt egg, matmuffins, bananpannekaker... Unger spiser for mye korn uansett! Anonymous poster hash: a878c...c09
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Eg, kjøtt, fisk, frukt, grønnsaker, ris, pasta, riskaker, kavringer, bare fantasien setter grenser Anonymous poster hash: 16bb4...7e6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Min gutt på 18 mnd er helt lik. Her har det gått i yoghurt, yoghurt/skyr med havregryn og frukt, banan, fiskekaker, fiskepudding, ost, egg, skinkepålegg, bananpannekaker (havregryn, banan og et egg blandes til en tykk røre og stekes i små, tjukke pannekaker), restemiddag fra i går osv. Middagen blir ofte rundt halv seks, så da får han bare en flaske med velling før han legger seg i stedenfor "tradisjonell" kveldsmat. Anonymous poster hash: 8c04c...919
emilia12 Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Bananlapper er en slager til min på 10 mnd. Du moser en banan med gaffel, bland så i 2 egg, knuser litt havregryn(tar ca 1 neve), bittelitt bakepulver og litt kardemomme. Rør godt sammen og stek små lapper på lav varme til de er gyllenbrune på begge sider. De kan spises som de er eller med litt syltetøy/fruktmos f.eks) Havregrynsgrøt er også godt. Varier med frukt og bær som topping
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Havregryn Anonymous poster hash: a1960...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå