Focklop Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg har vært trofast bruker av bareMinerals Original foundation i mange år, men har tenkt å prøve ut den nye Bareskin som er flytende! For det første, noen som har noen erfaringer med den? Bedre enn mineralpudderet? Jeg har brukt fargen Medium Beige i mineralpudderet, men har innsett for en god stund siden at fargen er alt for mørk på vinterhalvåret. Jeg har ikke prøvd en annen farge, men regner med jeg kan gå over til den lysere Golden Fair. Jeg satte sammen begge fargene så dere kan se her. Spørsmålet er da hvilken farge jeg burde ha i den flytende foundationen som har andre fargenavn, men i følge Kicks sine egne fargekoder er Bare Cream(K-L8W5) ganske lik Golden Fair(K-L9W5), om jeg ikke er helt på jordet? Her kan dere se sammenligning. Kan selvsagt dra innom en forhandler for å få ordentlig hjelp, men det er så alt for langt å dra for en så liten ting Håper noen her inne har peiling og som kanskje kan hjelpe meg litt?
Adhara Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg har ikke så god peiling på andre farger i Bare minerals-linjen, men på hjemmesiden deres har de en fargevelger, har du prøvd den? http://www.bareescentuals.com/Foundation/BM_SUB_FOUNDATION,en_US,sc.html#ShadeFinder-Show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå