AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 vi har fått tilbud om å leie et gammelt hus (må måles mye) av familien til samboer (de bor på gården), men samme dag fikk vi også muligheten til å leie leilighet i byen, hvor min jobb er 2 min unna. Eneste vi hadde spart mer på er bensin av å bo i byen. MEN vi tror vi hadde trivdes mer på landet, det er noe vi alltid har hatt lyst til å prøve. Og siden vi leier av familien har vi ikke oppsigelsestid så vi kan flytte ut når vi vil... Uff, noen som har noen kloke ord?Anonymous poster hash: 0a2ee...215
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Har dere barn som skal i barnehage/skole? Nærhet til venner for dem? Anonymous poster hash: fabbf...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Har dere barn som skal i barnehage/skole? Nærhet til venner for dem?Anonymous poster hash: fabbf...6c8 Nei, ingen barn.Anonymous poster hash: 0a2ee...215
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 vi har fått tilbud om å leie et gammelt hus (må måles mye) av familien til samboer (de bor på gården), men samme dag fikk vi også muligheten til å leie leilighet i byen, hvor min jobb er 2 min unna. Eneste vi hadde spart mer på er bensin av å bo i byen. MEN vi tror vi hadde trivdes mer på landet, det er noe vi alltid har hatt lyst til å prøve. Og siden vi leier av familien har vi ikke oppsigelsestid så vi kan flytte ut når vi vil... Uff, noen som har noen kloke ord?Anonymous poster hash: 0a2ee...215 hva er leie prisene? Anonymous poster hash: b26f2...289
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Jeg personlig ville droppa å leie av familie. Ekstra stress _dersom_ det skulle dukke opp konflikter. Og selv om det er hyggelig å bo nære familie, er det greit å bo så langt unna at man ikke ser hverandres hus ;-) Kort vei til jobb er deilig i hverdagen.Anonymous poster hash: 37cc9...c4d 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 hva er leie prisene?Anonymous poster hash: b26f2...289 Det samme.Anonymous poster hash: 0a2ee...215
Sylvari Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Jeg ville gått for landet, men det er vel en personlig preferanse.
Puny Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Jeg ville gått for byen, men så er jeg er byjente da
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 spørs på fmilien, ser for meg en sånn Alel elsker Raymond situasjon... jeg liker landet best, men kjekt å bo nært jobb og da. Hvilken by er det snakk om? Anonymous poster hash: e32b2...56c
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Jeg personlig ville droppa å leie av familie. Ekstra stress _dersom_ det skulle dukke opp konflikter. Og selv om det er hyggelig å bo nære familie, er det greit å bo så langt unna at man ikke ser hverandres hus ;-) Kort vei til jobb er deilig i hverdagen.Anonymous poster hash: 37cc9...c4d Helt enig i dette. Om dere velger å flytte nærme så burde dere skrive en grundig og god kontrakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå