Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Har noen prøvd shampo og balsam derfra?

*Hvordan er det med volum?

*Gir balsamen fukt til håret slik at det blir mykt?

*Lukter de godt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den gir lite fukt: Volumshqampoene gjoer haaret mer klissete synes jeg, og er ikke saa bra for toert haar.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke tørt hår. Håret mitt er litt slitt, og for det bruker jeg shampo og balsam fra Kerastase Resistance. Men jeg liker å ha en volumshampo og balsam til bruk innimellom, ellers kan håret blir FOR mykt og overpleiet. Akkurat nå har jeg volumshampo og -balsam fra Sebastian, men er rett og slett lei av dem (har brukt dem ganske lenge), og vil ha avveksling.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har dem, og synes de lukter nydelig. Gir greit med volum, men tørket ut håret mitt litt ved langvarig bruk, så bruker dem bare en gang i blant nå.

Gjest Étoile
Skrevet

(Trodde forresten du hadde kjøpestopp og LF forbud nå? :wink:)

Gjest Ethereal
Skrevet

skal ikke kjøpe nå, er bare nysgjerrig :roll:

Vi reiser forresten til Budapest den 6.september :hoppe:

Gjest Étoile
Skrevet

Å så gøy! Får gi deg rapport når jeg kommer tilbake derfra da!

Siden tråden er litt på villspor allerede; kjøpte ikke du noe sånn fargeshampo til lyse striper? Hvordan virket det?

Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en fargeshampo fra Aveda neste gang, men er så usikker på om jeg skal kjøpe Chamomile eller Blue Malva. Den første passer blondt hår, lysner og skal gi gyllent skjær, den andre nøytaraliserer "brassiness" (hva nå enn det er) og reduserer grønne toner.

Har varmtvann i kobberrør her, og er redd for å bli grønnhåret, men den første høres liksom best ut for blondt hår... Noen tips eller tanker?

Beklager total avsporing... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg kjøpte en kur fra Redken som heter Color Injection (den lilla). Har bare såvidt prøvd den, men den virker OK (stripene mine er nesten helt hvite). I tillegg gjør den håret veldig mykt. Ellers må jeg få anbefale en fantastisk hårkur; Joico Moisturizer! Prøvde den for første gang i går, og håret mitt har aldri vært så mykt og blankt før. Eneste minus er bananlukten, men den henger ikke ved.

Budapest-rapport ønskes og forventes! :)

Skrevet

Jeg bruker Headstrong shampoo og balsam og er veldig fornøyd med disse produktene.

Jeg har veldig tynt, fint hår og disse gir bra volum og hret holder seg mykt og fint uten å bli tungt. (bruker bare balsam i tuppene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...