AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Jeg har en gutt på 2 år som skal få sin første pakkekalender. Egentlig synes jeg det er for tidlig, men siden vi har en storesøster på 4,5 som får, må jo han også få. Men jehg sliter vedlig med å finne små passe ting til en 2 åring, Og generelt er det mest jenteting i butikkene synes jeg... Så hva kjøper dere til så små gutter?? Anonymous poster hash: 165f3...c1c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Kanskje noen aktivitetsbøker som han kan fargelegge i, noen småbiler, fargeblyanter, en bok, en liten ball osv.. Du kan også gi barna en pakke sammen som en julefilm familien kan se sammen:) Anonymous poster hash: c8602...902
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Kjøp en stor boks med dyr, gårdsdyr, ville dyr, dinosaurer..... Pakk inn 1 dyr pr dag. Småbiler. Badeskum Refleks Plastalina Sokker, hansker, votter. Tannbørste Små bøker Anonymous poster hash: 8b960...ed0 2
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Kjøp en eske Duplo, og pakk inn en eller to klosser hver dag. 1
Engel Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Pakker med dyr eller figurer som kan deles opp er supert i den alderen. Og småbiler (finnes rimelige pakker med hotwheelsbiler, med 5-10 biler i pakken). Slike vaskekluter med motiv som er små men blir store i vannet var også veldig stas. Drikkeflaske med kult motiv, ball, bøker, sjørøver øyelapp, klistremerker og klistremerkebok. Jeg ga de også "sjørøverbokstaver" med navnet for å ha på døra til rommet. Sparebøsse er også stas i den alderen, og da er det stas å få småmynter man kan putte på sparebøssa. Rytmeinstrumenter, enkle puslespill... Ser noen skriver badeskum. Ja, det er stas, men vær sikker på at du har en unge som tåler det først. Vi har svært dårlig erfaring med det. Stooort eksemutbrudd. Har ungen antydning til atopisk eksem eller noe så unngå sånt.
Miss moneypenny Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Badebombe, små biler, duplo delt opp i flere pakker, tegnesaker, klistremerker, little people, badeleker, sokker, plastdyr, snurrebass er ting som var suksess her i fjor da han var to år
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Tusen takk for mange fine tips:) TS Anonymous poster hash: 165f3...c1c
Schadenfreude Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Sånne "magiske" kluter du putter i vann (de er sammenpresset), min toåring digger kluter med figurer på, så han får et par sånne. Har også handlet klistremerke og små hobbyting på panduro, utkledningsting på ikea og et par småbiler. Jeg syns ikke det er for tidlig for toåringen å få pakkekalender, bare så det er sagt. Jeg har hamstret småting i hele høst og vet at han kommer til å storkose seg med pakke hver dag.
Ylva Virvla Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Morsomme plaster pleier å være populært i den alderen, i alle fall liker ungen min det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Da vår sønn var 2 år likte han veldig godt å leke med kjøkkenting, kopper og slikt. Så vi kjøpte et lekekjøkken, lekemat, lekeservise og bestikk. Delte opp og pakket inn slik at det ble 24 pakker. Selve kjøkkenet var julegaven. Han lekte mye med disse. Og det finnes jo slikt som ikke er rosa og jentete. Gode tykke fargeblyanter, playdoh, fingermaling, vaskeklut med favorittfiguren, pekebok, dvd med favorittbarnetven, nattlys, lommelykt, snackeez, badeleker er andre ting du kan gi. En annen ting som er koselig er å ta 24 barnebøker, pakke de inn og legge de sammen med et godt pledd. Så pakker man opp en bok for hver dag i desember. Dette har jeg planer om å gjøre siden begge mine barn elsker å bli lest til. Og et koselig avbrekk i førjulsstria. Anonymous poster hash: 3af2e...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå