Gjest Beate Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har ønsker meg sånn en teglsteinsvegg men har bare trøtte betongvegger. Vet noen om det finnes "fake" teglsteinsvegg-tapet eller noe lignende å få kjøpt som man kan lime utenpå? Evt. hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 I huset v i bodde før var det sånn "tapet" rundt ovnen, satt opp sånn ca begynnelsen på åttitallet. Det var liksom "teglstein" som sto noen mm ut fra veggen. Du får spørre på interiørbutikker, aner ikke om det finnes lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har også hatt sånn falske teglsteinvegg rundt en pipe. Min var i grått og hvitt. Denne ble ganske nidtrist etterhvert så jeg malte den. Ble faktisk helt nydelig. Setter du opp en sånn så forhør deg om hvordan du best kan ivareta den slik at den holder seg pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor ønsker du deg "fake" teglsteinsvegg-tapet??? :o Ikke meningen å kritisere, men jøss...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvorfor ønsker du deg "fake" teglsteinsvegg-tapet??? :o Ikke meningen å kritisere, men jøss...! Ja jeg ønsker jo ikke at den skal se "fake" ut da... og grunnen til at jeg vil ha det er at jeg og samboeren eeeelsker teglsteinsvegger. Det aller beste hadde jo vært å strippe en vegg og få frem en ekte teglsteinsvegg, men siden veggene som sagt er av betong og ikke av tegl så...ja....må vi prøve å finne et alternativ. Problemet nå er å finne ut hvor de kan ha sånnt. Blir det for "fake" utseende dropper vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Det finnes tegelsteinsfliser. De er omkring 0,7 cm tykke og ser helt ut som teglstein (for det er det jo:). De er ikke så vanskelig å legge heller tror jeg da det gjerne skal se litt røft ut. Forhør deg på flisutsalg. Jeg TROR jeg så dem på E.C Dahl på Røa i Oslo for et par år siden. Uansett er det en dame der som er interiørarkitekt som har greie på hvor du får kjøpt hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 21. juli 2004 #7 Del Skrevet 21. juli 2004 Glimrende Nå bor vi i Bergen men jeg kan jo ringe dit og høre med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå