Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Gjelder lampeskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har bestillt meg to lampefot som jeg trenger skjerm til. Lampene skal stå i vinduet.

Har sett på ikea sine lampeskjermer, men er usikker på størrelsen.

Noen som vil hjelpe meg?

Sier ja takk :)

http://www.drommehje...p-m-uten-skjerm

Anonymous poster hash: 1a967...b89

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Det står mål på IKEAs lampeskjermer hvis du trykker på produktet og deretter på "mer produktinformasjon".

Siden det står på lampen du har kjøpt at høyden på foten er 55, ser det ut som om diameteren på skjermen på bildet er ett eller annet sted i størrelsesorden 30-45 cm. Utfra dette ser det ut som om den minste Nymö-skjermen likner mest, men det enkleste er kanskje å ta med seg lampen til IKEA når den kommer, så ser du hva som passer best.

Hvis du i tillegg skal ha dem i vinduet, sier det seg selv at du også må sjekke hvor stor diameter du egentlig har plass til, med mindre du har kjempedype vinduskarmer.

Skrevet

Det står mål på IKEAs lampeskjermer hvis du trykker på produktet og deretter på "mer produktinformasjon".

Siden det står på lampen du har kjøpt at høyden på foten er 55, ser det ut som om diameteren på skjermen på bildet er ett eller annet sted i størrelsesorden 30-45 cm. Utfra dette ser det ut som om den minste Nymö-skjermen likner mest, men det enkleste er kanskje å ta med seg lampen til IKEA når den kommer, så ser du hva som passer best.

Hvis du i tillegg skal ha dem i vinduet, sier det seg selv at du også må sjekke hvor stor diameter du egentlig har plass til, med mindre du har kjempedype vinduskarmer.

Takker så mye for et så godt svar :) Tusen takk !

Anonymous poster hash: 1a967...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...