Rai Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 (endret) Alt skal være så fisefint nå til dags. Som om man er på et kontor. Før var de ut i naturen med lue og jakke. Nå er det mer tights og merkelige oppsett. Følte at begger parter hadde en mer lik rolle med klær før. Endret 6. november 2014 av Rai 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Hehe, har lurt på det samme. Anonymous poster hash: 702b2...4bf 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 De ble vel lei av de trange buskene da.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Fordi det har kommet mer behagelige klær? Beste jeg går i er tights, men skal jeg gå med det utenfor huset så tar jeg skjørt over, så ser jeg plutselig litt mer pyntet ut. Dongeri er hardt og ubehagelig å ha på. Gensere er kjedelige å dra over hodet hver gang man er varm/kald, så jeg foretrekker topp/singlet og cardigan. Anonymous poster hash: 83033...ed5
Rai Skrevet 6. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2014 De ble vel lei av de trange buskene da. De var vel ikke trange :O. Utifra det jeg husker. 3
Unika Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 De var vel ikke trange :O. Utifra det jeg husker. Mimrer du tilbake til 80 og 90-tallet nå? Moten forandrer seg vet du, vi er ikke spesielt "fisefine" som du kaller det i dag, sammenlignet med feks. 20-30-40-50 og 60 tallet. Da gikke det som regel i bluse og skjørt. Og før det igjen, ja da gikk jo menn i dress og hatt og damene hadde fotside kjoler :-) 2
Rai Skrevet 6. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2014 Mimrer du tilbake til 80 og 90-tallet nå? Moten forandrer seg vet du, vi er ikke spesielt "fisefine" som du kaller det i dag, sammenlignet med feks. 20-30-40-50 og 60 tallet. Da gikke det som regel i bluse og skjørt. Og før det igjen, ja da gikk jo menn i dress og hatt og damene hadde fotside kjoler :-) 90 tallet sånt sett. Tja det virker mer sånn særegent nå føler jeg. Men ikke verdensende
-Missi- Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 tja jeg har vell helt siden jeg var 14 foretrukket kjole og skjørt fremfor bukse, jeans har jeg nesten aldri brukt, nå bruker jeg og en del treningstights da og gensere så er litt variasjon, men den røde tråden i kles stilen min er der enda. Folk forandrer seg, stilen forandrer seg, syns det er bra jeg, kjedelig hvis alle skulle vært like
Gjest Silverstream Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Nå må dere mannfolk snart bestemme dere. Vil dere at norske kvinner skal være feminine eller ikke? Ene dagen(de fleste dager) klager dere over at alle andre kvinner er så mye bedre kledd, andre dager kler de seg alt for pent. Slitsomt å være norsk kvinne ass.
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 På tur kan jeg bruke det du kaller vanlige klær, men ellers er jeg kledd "penere". Fordi jeg vil og trives sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Viktig at det er trangt slik at man kan vise frem fasongen. Det er jo hovedgrunnen til at flertallet trener uansett. Anonymous poster hash: e0447...b7b
Gjest tsejG Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 Ja, det er mye rart å se der ute, helt enig i det.. Og mye av grunnen er vel sikkert beroende i både mote, trender osv, men mest fordi alt skal være så fordømt praktisk, lettvint og behagelig om dagen. Skjønner egentig ikke hvorfor ikke alle tasser rundt i kjeledress. Mer praktisk og lettvint kan det vel neppe bli Selv skal jeg imidlertid ikke klage, vi kler oss begge i både dongeri og gensere, og hun ofte i kjoler, skjørt og alt det upraktiske dillet de fleste yngre kvinner/jenter helst unngår..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #14 Skrevet 12. november 2014 Vi går pent kledd fordi det nettopp er, pent. Anonymous poster hash: 278b1...eaa
NoFuss Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Nå må dere mannfolk snart bestemme dere. Vil dere at norske kvinner skal være feminine eller ikke? Ene dagen(de fleste dager) klager dere over at alle andre kvinner er så mye bedre kledd, andre dager kler de seg alt for pent. Slitsomt å være norsk kvinne ass. Akkurat! Leser stadig innlegg her om at kvinner er for lite feminine.. og nå er det feil å kle seg feminint også. Til lags åt alle kan ingen gjera
Gjest Snuppi Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Nå må dere mannfolk snart bestemme dere. Vil dere at norske kvinner skal være feminine eller ikke? Ene dagen(de fleste dager) klager dere over at alle andre kvinner er så mye bedre kledd, andre dager kler de seg alt for pent. Slitsomt å være norsk kvinne ass. Hva med å gi blanke f i hva andre mener?! Kle deg akkurat som det passer deg!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Har på jeans og genser nå jeg Riktignok en mørk skinny-jeans men absolutt en jeans. Går ofte i det. Men går også ofte i cardigans, bluser osv - pga dresscode på jobb. Anonymous poster hash: 5e9c2...800
LittDiva Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Går alltid i kjole , skjørt om jeg ikke skal trene eller gå i marka osv. Jeg synes det er mer behagelig og liker og være pent kledd.
Gjest Heartbeat Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 Må nok innrømme at jeg er litt forfengelig, men bruker endel dongeri og topper også.
Lutetium 71 Skrevet 18. november 2014 #20 Skrevet 18. november 2014 De ble vel lei av de trange buskene da. Tuja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå