Gå til innhold

Blir så ekstremt engasjert når jeg er betatt av en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg får helt makk av meg selv her.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg er slik om jeg er helt mannegal eller hva?? Hver gang jeg treffer en flott og attraktiv mann med en bra personlighet så er jeg helt solgt. Jeg går nesten inn i en transe og bare tenker på han, analyserer alt han sier og gjør og ser for meg barn og hele pakken med fyren og det kan gjerne være etter kun et par dater.

Venninnene mine er ikke slik i det hele tatt. De er super kresne og tar alt veldig chill. Jeg er forsåvidt kresen jeg også, men jeg faller bare så sinnsykt fort. Jeg blir helt slik ´´han vil jeg haaa!!`` og så gjør jeg alt for å få han også, og hvis det går skjeis med mannen er jeg deppa i noen uker før jeg er på jakt etter en ny igjen.

Hvorfor blir jeg så sinnsykt fort betatt? Ønsker virkelig å bli mer laidback og rolig i forhold til flotte menn. Må legge til at jeg kun blir det av menn jeg finner attraktive, og litt vanskelige å få.

J26

Anonymous poster hash: d2352...0f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud, jeg får helt makk av meg selv her.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg er slik om jeg er helt mannegal eller hva?? Hver gang jeg treffer en flott og attraktiv mann med en bra personlighet så er jeg helt solgt. Jeg går nesten inn i en transe og bare tenker på han, analyserer alt han sier og gjør og ser for meg barn og hele pakken med fyren og det kan gjerne være etter kun et par dater.

Venninnene mine er ikke slik i det hele tatt. De er super kresne og tar alt veldig chill. Jeg er forsåvidt kresen jeg også, men jeg faller bare så sinnsykt fort. Jeg blir helt slik ´´han vil jeg haaa!!`` og så gjør jeg alt for å få han også, og hvis det går skjeis med mannen er jeg deppa i noen uker før jeg er på jakt etter en ny igjen.

Hvorfor blir jeg så sinnsykt fort betatt? Ønsker virkelig å bli mer laidback og rolig i forhold til flotte menn. Må legge til at jeg kun blir det av menn jeg finner attraktive, og litt vanskelige å få.

J26

Anonymous poster hash: d2352...0f0

Huffda, oppskrift på å bli skuffa det der :rolleyes:

Endret av Justia
Skrevet

Huffda, oppskrift på å bli skuffa det der :rolleyes:

Hehe, faller jo alltid for de gutta som ikke er ute etter forhold :fnise: Jeg tror vi jenter kan være like mye jeger som menn :P Ikke spennende med dem man får rundt lillefingen med en gang!

Anonymous poster hash: 00b92...69f

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg er ganske lik, men jeg har lært at man skal skru ned forventninger samt lære seg å ta livet med ro. Er det ment til å vare så skjer det av seg selv.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg var sånn før, ble skikkelig fort betatt og overivrig, selv om det ikke ble noe mer følelser enn det... Heldigvis har jeg vokst fra den "overivrigheten", dessverre blir jeg heller ikke like fort betatt lenger, som er hakket mer kjedelig :rolleyes:

Skrevet

Har det sånn som deg, bare enda verre tør jeg påstå. Blir sånn som du beskriver bare jeg treffer en attraktiv og snill mann, uansett hvor. F.eks. om jeg møter en ny kar på vors, og jeg liker han, selv om vi så vidt prater, blir jeg helt betatt bare han sender noen blikk og smiler (i hodet mitt vrir jeg det om til en kjærlighetserklæring). Haha, høres helt gal ut nå... Er jo ikke så ille da, men blir VEELDIG fort betatt ja, og dette gjelder jo selvfølgelig enda mer om jeg går ut med de, og one night stands... Huff. Hardt liv :fnise:

Anonymous poster hash: bed02...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...