Gå til innhold

Klarer ikke snakke med gutter om følelser og lignende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jente, og er så forferdelig dårlig å snakke om ting med gutter jeg er involvert med... Vet ikke hva det kommer av, men jeg er veldig redd for å bli avvist, redd for at gutten skal tru at jeg er en overanalyserende jente og stikke pga. det. Jeg er redd for å ikke være god nok, redd for å bli såret. Alt dette gjør at jeg finner meg i veldig mye når jeg holder på med gutter, tør ikke å si ifra hva jeg mener og føler fordi jeg er redd de stikker om de får en jente som skal "komplisere" alt. Jeg vil heller kjøre løpet på guttens premisser enn å stå igjen såret og avvist.

Skjønner jo at dette er et problem. Det fører jo til at jeg ligger å grubler på ting, men aldri får noe fasit. Normalt prater jeg som regel hull i hodet på folk, men når det gjelder slike ting er jeg ei pingle. Har vært slik med hvertfall de siste 4 guttene jeg har holdt på med. Nå kan det nevnes at jeg ikke har innledet et forhold med noen av dem, kan det jeg nevner faktisk ha noe med saken og gjøre??

Fra en usikker og redd jente.

Anonymous poster hash: 47c5a...b7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe svar på dette da jeg heller ikke er spesielt god på å snakke om følelser og sånt... Blir spennende å se hva andre svarer...

Skrevet (endret)

Trur du kommer dårligere ut av det til slutt ved å ikke tørre å ta opp ting og være ærlig. Det vil bite deg i rumpa på et tidspunkt, og da vil du angre på du ikke tok det opp i førsteomgang.

Endret av jenteanonym91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...