Jens Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Etter å ha lest den andre tråden," kjører du bil i fylla", lurer jeg nå på om dere kjører bil når dere er fyllesjuke?, og hvor tidlig dere setter dere bak rattet dagen derpå? Kjører dere f.eks til jobb hvis dere har vært på fest(sommerfest med jobben, etc)natten før?Kjører dere hjem fra hytta, etter jentetur/gutteturer med mye alkohol? Ble selv veldig overrasket forleden. Hadde vært på aker brygge og drukket endel vin. Var i seng før tolv, men da jeg tok alkotest neste morgen kl 0700, hadde jeg 0,2 i promille!!Ringte jobben og sa jeg måtte komme litt senere...Hadde jeg ikke tatt den testen hadde jeg nok kjørt, for jeg følte meg fin. Er nok mange som kjører med promille til jobb i disse sommerdager!! eller?
dreamy Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjører ikke dagen derpå. Samboeren venter til ettermiddagen med å kjøre. Håper det er lenge nok å vente
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Slutter å drikke minimum 12 timer før jeg skal i bilen.....og hvis jeg vet at jeg skal kjøre etter tolv timer drikker jeg også mindre enn jeg ville gjort hvis jeg ikke skulle kjøre i det hele tatt
Hu i Svingen Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjører dagen derpå. Uten å telle timer eller noe :oops:
Gjest Étoile Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Bare etter at det har gått minst tolv timer fra jeg sluttet å drikke.
*Lene* Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Kjører bare dagen derpå dersom det er veldig nødvendig! Hater å kjøre dagen derpå!
monja Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjører bil dagen derpå, men aldri før på ettermiddagen. Og jeg drikker aldri etter midnatt.
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjører bil dagen derpå - men aldri med promille. Drikker aldri noe sterkere enn vin - og slutter som regel ganske tidlig. Har også kjøpt alkometer (artig å se hvordan promillen "føles") - og sjekker før jeg legger meg (stort sett) .. og alltid om morgenen om jeg skal kjøre. Og det har hendt at jeg har ventet en time eller to .. hvis det har vært utslag (selv under 0,2). Synes dette er en grei forholdsregel å ta .. så risikerer jeg ikke noe.
liv Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 venter minst 12 timer fra siste alkoholholdig drink..
Nabodama Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Hvis jeg tar ett eneste glass whisky, eller vin, tenker jeg ikke så mye på det. Hvis jeg drikker mer venter jeg bestandig til utpå ettermiddagen med å kjøre.
Titti72 Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Jeg kjører aldri dagen derpå. Da ligger jeg rett ut på sofaen med fylleangst og bilkjøring er ikke noe som jeg er i stand til for neste dag igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå