AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Kjæresten min og jeg har helt ulik smak ndg. tv-program. Han har en veldig snever smak og liker stort sett bare dokumentarer fra 1. og 2. verdenskrig og diverse sykkelsport-programmer. Jeg er mer "alt-seende" og ser på alt fra Side om side til seriøse debattprogram. Jeg savner å se på ting sammen med ham og kunne snakke litt om det vi ser underveis og etterpå. Hvis jeg f.eks hisser meg opp over Frank i Farmen, aner han ikke hvem jeg snakker om... Er dette noe jeg trenger å henge meg opp i, eller må jeg bare konstatere at vi er forskjellige og sånn er det med den saken Har dere andre lik tv-smak som kjæresten deres? Anonymous poster hash: 65ede...931
Kassiopeia Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Både og. Jeg er en skikkelig tvslave og liker serier i alle sjangere. Vi har våre serier som vi ser sammen, og siden jeg vet hvilken type serier samboer liker bruker jeg å foreslå nye ting for han. Har også en drøss av serier som han forakter som jeg ser alene. Han liker å spille Playstation så da kan vi gjøre hver vår greie.
Anglofil Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Ja, vi har heldigvis ganske lik smak, og ser på mye av det samme. Det er dog noen unntak, det skal sies. Mvh Yvonne
masekopp Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Ja, vi ser stort sett alt sammen. Veldig glad for det! Tror jeg hadde syns det var kjipt om vi var veldig forskjellige.. Eller om han som din, bare likte dokumentarer om krig og sykkelsport. Jeg ser Hotel Cæsar alene og han ser Game of Thrones alene. Men det er mer for å ha noe å gjøre når den andre er borte eller sånn føler jeg.
Aliqua Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Både og. Vi har serier vi ser på sammen, så har jeg mine egne jeg ser på alene og det samme har han. Bare lykkelig for at han ikke liker fotball noe særlig jeg!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Nja.. enkelte ting ser vi sammen slik som Farmen, musikkkonkurranser og fredags eller lørdagsunderholdning. Men mannen min er ikke noe tv-slave. Jeg derimot ELSKER serier, men de må jeg jaggume se alene. Jeg føler jeg har sett det meste og kaster meg med glede over nye serier! Netflix er min venn på natta når jeg ikke får sove Ellers er jeg veldig glad i dokumentarer, og er det noe veldig interessant så får jeg med mannen og. Min mann er så kresen, men enkelte serier kan vi til nøds se sammen. Anonymous poster hash: 48939...b74
Gjest alegria Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 (endret) Nja, han hater realityprogrammer. Men det plager meg ikke så mye, føler ikke jeg trenger diskutere med ham så mye om det, har dessuten selv begynt å synes det er litt kjedelig - mange dårlige konsepter der ute og går. Men er noe jeg liker, så hvis jeg vil se og han ikke - setter han seg på PC´n som regel, noe som jo er helt forståelig. Ellers ser vi faktisk på samme greiene, heldigvis. Går mye i krimserier spesielt, og jeg elsker dokumentarer om 1 og 2 verdenskrig, heldigvis gjør han det også. Så vi ser for det meste på det samme, med unntak av enkelte reality serier jeg følger med på sånn smått inniblandt Endret 5. november 2014 av alegria
absinthia Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 (endret) Vi misliker akkurat de samme programmene og liker mange av de samme programmene. Jeg liker i tillegg typisk engelsk krim, hageprogrammer og andre hobbyprogrammer, han liker bedre å se programmer om f.eks fly, pantelånerne o.l. enn jeg gjør. Utrolig nok ser han mer på survivalprogrammer enn jeg gjør, til tross for at det er jeg som har, søker og bruker mest kunnskap om å kunne være ute i naturen og han er mer bygutt, - merkelige greier.... Endret 6. november 2014 av absinthia
Jacinta Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Jeg har serier bare jeg liker, han har serier bare han liker, og så har vi de begge liker. Ingen av oss er egentlig kresen på serier
Gjest Heartbeat Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Her går det i krigsprogrammer og diskusjoner på nrk1. Mens jeg ser på noe helt annet
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Her går det i krigsprogrammer og diskusjoner på nrk1. Mens jeg ser på noe helt annet Godt å se at det ikke bare er oss😀 Takk for svar, dere andre også. TSAnonymous poster hash: 65ede...931
Gjest Heartbeat Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Godt å se at det ikke bare er oss Takk for svar, dere andre også. TSAnonymous poster hash: 65ede...931 Jeg ser også Farmen, men ikke han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå