Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kimonoen var aldeles grusom og så ut som noe som kunne hengt på et 20-kroners stativ i en "kjerringbutikk"

Anonymous poster hash: a18c8...db6

• Liker 2
Skrevet

Den kimonoen var aldeles grusom og så ut som noe som kunne hengt på et 20-kroners stativ i en "kjerringbutikk"Anonymous poster hash: a18c8...db6

What?! Den er jo helt rå!

post-85314-0-44439300-1415225667_thumb.j

Skrevet

He he he såpass ja, jeg syns den er kjempefin! Har prøvd den på i butikk og syns den spriter opp fantastisk bra :)

Skrevet

Se der ja siyha, syns den er så fin! Kommer bra frem på modellen :)

Skrevet

Liker de enkle kjolene også, kan variere med belter, smykker og sko og de sitter superfint på :)

Skrevet

Kimonoen var nydelig, og genserne så kjempe behagelige ut:)

Anonymous poster hash: 8043e...c12

Skrevet

Hva er en "kinomo"?

Anonymous poster hash: 1d7bb...01a

• Liker 1
Skrevet

Tror i grunn dette bare er trolling med tanke på prisnivået på klærne. Hvis jeg først skulle brukt så masse penger på klær, hadde jeg i allefall investert i pene tidløse plagg. Ikke klær som en kan finne på kappahl og lindex. Den ene genseren var forsåvidt grei, da den var i ordentlig ullkvalitet.

Anonymous poster hash: 8b450...a47

• Liker 2
Skrevet

What?! Den er jo helt rå!

attachicon.gifimage.jpg

Smaken er som baken, den er delt.

Anonymous poster hash: 2718a...ee1

Skrevet

Det er helt greit at smaken er som baken. Jeg har prøvd den på og syns den var kjempefin.

Trolling i en tråd om at jeg har kjøpt meg klær fordi det ikke er klær du ville kjøpt om du skulle brukt så mye penger på det???? He he he :fnise:

Skrevet

Takk rosenrød :)

Kimono er den omslagskjolen med knyting som du ser som nr. 3 i hovedinnlegget. Kimono sånn generelt kan jo se forskjellige ut.

Skrevet

Tror i grunn dette bare er trolling med tanke på prisnivået på klærne. Hvis jeg først skulle brukt så masse penger på klær, hadde jeg i allefall investert i pene tidløse plagg. Ikke klær som en kan finne på kappahl og lindex. Den ene genseren var forsåvidt grei, da den var i ordentlig ullkvalitet. Anonymous poster hash: 8b450...a47

Noen av klærne er jo tidløse, mens kimonoen og den ene genseren passer veldig inn i tiden vi går i møte nå. Synes ikke klærne var spesielt dyre heller. Kjolene kan jo brukes til alt og styles opp eller ned alt ettersom.

• Liker 1
Skrevet

Den kimonoen var aldeles grusom og så ut som noe som kunne hengt på et 20-kroners stativ i en "kjerringbutikk"Anonymous poster hash: a18c8...db6

Helt enig! Den var mildt sagt grusom!!!

Anonymous poster hash: b56b3...b57

• Liker 1
Skrevet

Noen av klærne er jo tidløse, mens kimonoen og den ene genseren passer veldig inn i tiden vi går i møte nå. Synes ikke klærne var spesielt dyre heller. Kjolene kan jo brukes til alt og styles opp eller ned alt ettersom.

:Nikke: Helt enig her altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...