AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hvis man har smerter i nyrene, vil en da ha dmerter uansett , om man hviler eller ikke? Hvordan skal man kjenne forskjell om det kommer fra nyrer eller muskler?Anonymous poster hash: 055ec...9fe
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Når jeg har nyresteinsmerter så har jeg det uansett hvilken stilling eller aktivitet jeg er i. Men det er verre om jeg ligger eller sitter inntil noe, at det klemmer rundt nyrene. Og smertene er grusomme! Men jeg har også hatt muskelsmerter rundt nyrene, og de smertene blir da ganske like nyresteinsmertene, bare mildere. I starten trodde jeg det var nyrestein. De smertene er også verre når jeg sitter inntil en stol el. Anonymous poster hash: b777c...7e3
masekopp Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Når jeg har nyrestein, så er det ikke noen tvil om hva det er fordi det er så vondt. Nyrebekkenbetennelse er sånn tannpine-ish. Muskelsmerter er... som muskelsmerter andre steder.
Nanami Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Vondt hele tiden uansett. Da jeg holdt på å få nyresvikt så kjentes det ut som om alle organene mine skulle falle ut av rumpa. En ytterst merkelig og ekstremt smertefull opplevelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå